Gå til innhold

I dag er jeg glad fordi...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har kjøpt meg splitter ny Mac!! Gjett hvem som skal kose seg med den i kveld!! :-)))

Endret av *smak*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal gå tur og ha på meg den nye turkise turjakka.. Min første skikkelige turjakke, derfor er det stort for meg.. :hoppe:

:foto::)

Skrevet

Det begynner å bli godt og varmt i stua etter at jeg fyrte i peisen.. Tenker samboeren blir glad når han kommer opp og kjenner den gode varmen..

Skrevet

Vi skal feire bursdagen til pappa idag med familien, god mat, gode kaker og jeg har kjøpt en svindyr og kjempegod vin som jeg tror han blir kjempe glad for :hoppe:

Gjest Taxmannen
Skrevet

Har fått skifta til vinterdekk. Grua mæ lenge til det. Så jævla slit i ryggen :)

Skrevet

Flott høstvær!

Skrevet

.. jeg ikke har røykt på 16 dager, og fordi jeg får vite når jeg får operasjon i morgen. Og fordi jeg har den beste mannen i verden!

Skrevet

Det har vært en fin høstdag i dag. :)

Skrevet

Det kommer så mye bra på tv i kveld!! Min personlige gullrekke.. hehe

Gjest Galithralia
Skrevet

glad fordi skorpen på tatoveringen min nesten er helt vekke, fordi det regner og jeg kan bruke støvlene mine og fordi jeg skal møte en god venninne på lesesalen om ikke så alt for lenge :skravle:

Skrevet

Fordi jeg er i en flott flytsone :ler:

Og fordi jeg har fått tilbud om en bi-jobb som er helt fantastisk for utdanningen min! :jepp:

Skrevet

Jeg har fått innvilget brystredukjon. Den store dagen er 23.november :)

Skrevet

Har samlet inn brosjyrer på baderom. Koser meg og lar meg inspirere til vi skal pusse opp badet :-)

Skrevet

Samboeren inviterte meg på lunsj.. Sånn helt uten videre... :yvonne:

Skrevet

Det nærmer seg..... :jepp:

Skrevet

Har vasket soverommet og ryddet i klesskapet..God følelse!! :)

Skrevet

At det er fredag og ikke skal på jobb før mandag. Kan kose meg i kjoler og skjørt hele helgen.

Skrevet

Jeg er glad fordi denne tråden minner meg på at vi har mye forskjellig å være glade for - alle sammen. :)

Skrevet (endret)

Jeg koser meg rett og slett. Har fredagsfølelsen inne :danse:

Endret av *smak*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...