Gjest tina Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Jeg ble kåt når jeg lå i solariumet i dag, og måtte rett og slett ta litt på meg selv. Men så ble jeg veldig redd etterpå for om det er overvåkningskamera der? Pleier det å være det i solarium? HJELP!!
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Kan godt hende det er overvåkningskameraer inn på rommet, det vet jeg ikke noe om siden jeg aldri tar sol. Men det tviler jeg forresten svært sterkt på. Hva man gjør inni solsengen er nok ikke av intr., så ikke vær redd for det, det er nok din lille hemmelighet.
Gjest tina Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Utenfor døra inn til solsengen sto det at det var "under oppsyn og at pengeskapene ble tømt hver dag" Jeg håper bare ikke under oppsyn betyr videoovervåket! Jeg kikka etter kameraer men så ingen. Og de kan vel ikke være skjulte, hadde vel sett de hvis de var der? Jeg så også utenfor døra, og det skal vel være et klistremerke der dersom det er kamera inne? Huff jeg tenkte meg virkelig ikke om før jeg gjorde det! Dem hadde vel ikke sett noe om jeg bare gjorde det inne i solsengen, men jeg satt også på kanten etterpå, filma mens jeg gjorde det og sendte det til kjæresten min. Så hvis det er kamera der får dem sett det meste dessverre..
Djungelvrål Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 Det er jo selvfølgelig ikke kameraer i solarumer. Da hadde jo ingen tatt sol!
Sweetpea25 Skrevet 13. juni 2010 #5 Skrevet 13. juni 2010 Det er vel ikke lov å ha kameraer inne på rommet der det er solsenger. Mulig det er kameraer uti gangen.
Hinata Skrevet 13. juni 2010 #6 Skrevet 13. juni 2010 Det kan godt være at det er kameraer utenfor avlukkene, men tror ikke det er lov å drive videoovervåkning der folk er nakne.
I.am.me Skrevet 13. juni 2010 #7 Skrevet 13. juni 2010 De fleste solarium har vel ikke råd til å ha kamerar utfor rommene heller, og har de det fins det i hvert fall ikke inne på rommene. Men må bare få si dette: Kunne du ikke spart deg til du kom hjem? Tenk på de som kommer å tar sol etter deg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #8 Skrevet 13. juni 2010 Det går an å ta seg sammen litt selv om man blir kåt. Du er direkte udelikat når du ligger å onanerer i en solseng. Æsj! Du er på offentlig sted!
Hinata Skrevet 13. juni 2010 #9 Skrevet 13. juni 2010 Ja æsj, tenk på alle onaneringsbasiluskene som ikke blir borte ved vasking
Fluffe Skrevet 13. juni 2010 #10 Skrevet 13. juni 2010 Utrolig ekkelt gjort av deg. Det er andre som skal ligge der! Synd det ikke er kamerar der inne, så kanskje man kunne hindret slik ekkel oppførsel.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #11 Skrevet 13. juni 2010 Ja æsj, tenk på alle onaneringsbasiluskene som ikke blir borte ved vasking Det er også snakk om folkeskikk. Og ikke minst selvkontroll. Synes du det er ok å onanere over alt? Hvis jeg skal hente sønnen min i barnehagen og plutselig blir veldig kåt, er det da greit om jeg går inn på doen til barna og onanerer der? Eller i prøverommet på Cubus?
Gjest tina Skrevet 13. juni 2010 #12 Skrevet 13. juni 2010 ehm ja det var igrunn ekkelt av meg, selv om jeg selvfølgelig vasket sengen etterpå. Det var nok en engangshendelse
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #13 Skrevet 13. juni 2010 ehm ja det var igrunn ekkelt av meg, selv om jeg selvfølgelig vasket sengen etterpå. Det var nok en engangshendelse Ja, sånt får du gjøre i private settinger.
Hinata Skrevet 13. juni 2010 #14 Skrevet 13. juni 2010 Det er også snakk om folkeskikk. Og ikke minst selvkontroll. Synes du det er ok å onanere over alt? Hvis jeg skal hente sønnen min i barnehagen og plutselig blir veldig kåt, er det da greit om jeg går inn på doen til barna og onanerer der? Eller i prøverommet på Cubus? For min del kan du onanere hvor du vil, så lenge man tenker på at noen kommer etter deg (pun intended)
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #15 Skrevet 13. juni 2010 For min del kan du onanere hvor du vil, så lenge man tenker på at noen kommer etter deg (pun intended) Glad ikke alle tenker som deg, men tar sexen på ikke offentlige steder.
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #16 Skrevet 14. juni 2010 Om du onanerer på doen i barnehagen når du skal hente sønnen din, så er du litt rar, for da er du litt i farta med å hente barn og hjem å lage middag. Skal liksom sønnen din vente på at mamma skal bli ferdig med å onanere? Skjerp deg, du er nok bare missunnelig fordi du ikke kan onanere selv Og å onanere på prøverommet på cubus? Da er du bare dum ... Når du er i et solarium er det ingen som kan komme inn å se deg, så det gjør da ingenting. Men om du er alene og har tid og stund til å onanere, så ser jeg ingen grunn til å la være å onanere? Det værste jeg vet er når folk sier æsj , og , du er ekkel, til andre mennekser. Tenk å få andre menesker til å føle seg uvel, fordi de onanerer? Man skal da ikke skamme seg for det?
Gjest we Skrevet 14. juni 2010 #17 Skrevet 14. juni 2010 Hjelp, hvor pripne KG-folket er... Mange ligger nakne i solariumet, døren er låst, og det er godt og varmt. Et perfekt sted å onanere på, jeg har selv gjort det mange ganger og skjemmes ikke. Ekkelt? Vasker dere ikke solariet før dere legger dere i, dere da? Jeg vasker kjempegrundig både før og etter jeg har solt meg, så solariet er alltid mye renere etter jeg har vært der (og onanert) enn før jeg kom...
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #18 Skrevet 14. juni 2010 etter at jeg har lest dette så er jeg glad jeg ikke tar solarium...
Gjest mann Skrevet 14. juni 2010 #19 Skrevet 14. juni 2010 Kikker innom her på KG av og til. Er da spennende å spionere litt på dere. Hva dere tenker o.s.v. Morsomt dette stykket. Så mange som er "mot" at en jente/dame føler seg glad og litt kåt, naken og i et varmt rom skal ta litt på seg selv. Blir da vel ikke så mye væske på glassplaten. Og den vasket hun vekk også, sa hun. Hva er galt? Er da trivelig med damer som er litt kåte og glade. Og INGEN tar skade av det.
Djungelvrål Skrevet 14. juni 2010 #20 Skrevet 14. juni 2010 Usj tenk å onanere på et så skittent sted, alle slags mennesker har ligget der nakne og gjort gud vet hva. Nei det må være det minst tennende stedet jeg vet om
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå