Gå til innhold

mitt liv som silja


silja

Anbefalte innlegg

Dette har jeg hatt planer om lenge.... har faktisk begynt mange ganger også, men bare sånn for meg selv i en søt liten notisbok -det varer sjelden mere enn tre dager :(

Tenkte derfor; oppretter jeg dagbok her på KG så blir det straks mer spennende å skrive, og er man heldig får man tilbakemeldinger også :roll:

Uansett, jeg erklærer dermed min dagbok for åpnet -i håp om at jeg klarer det denne gang :lol:

Kort om meg selv: Nygift med en fantastisk mann, er 22år, student, elsker babyer(!), glad i katter, liker å lese bøker - romatiske romaner spesielt, liker baking/hage/husstell og liker meg godt på "velvære, klær & sminke-formumet".

Og mere om min hverdag, følger.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dagen begynte ikke så bra igrunn -lillepus hadde tisset i sengen inatt... (vet det er min feil indirekte, har ikke hjerte til å la den ligge alene på loftet om natten mens mora er ute på jakt...) Så dermed måtte jeg vaske sengetøy igjen! -hadde jo lagt på rent igår :x Og dyna ble hengt til lufting og skal tas med til min mor, hun har bedre plass til vask&tørk enn oss. Heldigvis at vi har så mange dyner på lager, da slipper jeg å fryse til natta iallefall.....

Det var faktisk så kaldt som kun 1+grad idag ute -og inne i stua var det 13 da jeg sto opp... hutre-hutre

Elllers har jeg kost meg hjemme idag -fikk ikke gjort noe skolearbeid jeg nei - og leser fortiden "kiosk-boken" Hannah, bok nr3 kom dennne uken, bare så synd de er så fortleste....

Mannen skal på trening ikveld, så jeg skal ytterligere kose meg jeg... kanskje lage noe godt -har noen forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...