Gå til innhold

Begynt på p piller


Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har begynt på p piller (Mercilon 28) igjen, etter et opphold på 1 måned.

Begynte på første dag med mensen, men nå er jeg på dag nr 10 ca og blør enda. Men det er ikke så mye, men irriterende å ikke bli helt ferdig.

Tidligere har jeg sluttet å blø etter 5-6 dager.

Hva kan det være? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

TS her. Lurer også på hvordan man kan se forskjell på fregner og pigmentflekker? Har alltid hatt en del fregner i ansiktet. Da jeg hentet p pillene på apoteket sa de at jeg burde være obs på pigmentflekker og bruke høy faktor i sola. Det bruker jeg. :)

Men lurte på hvordan man kan se forskjell? fant ikke noe på nettet.

Skrevet

Tror det kan være kroppens reaksjon på at det ikke er stabilitet. Ta kontakt med legen så kan du få resept på noe som stopper blødningen. Du fortsetter som vanlig med p-piller og vil gjennoppta normal syklus. Kommer fra erfaring fra veninne ;)

Gjest Merci
Skrevet

Jeg blør alltid i en 14. dagers tid på det første brettet med p-piller. Så blir det normalt etter dette. Har alltid hatt det sånn. Også når jeg skifter til et annet merke eller etter et opphold med piller.

Gjest SmurfeLurfen
Skrevet

Takk for svar folkens =)

Blør nesten ikke i det hele tatt nå, bare litt mørk utflod, så da går det nok snart over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...