Gjest Miranda17 Skrevet 23. september 2003 #1 Del Skrevet 23. september 2003 :oops: jeg blir så sjelden kåt og hvis jeg først blir det så kiler det i magen bare noen få sekunder og så over...og siden jeg ikke blir tent klarer jeg heller ikke å få orgasme eller ha det godt sånn i det hele tatt!.. begynner å bli lei nå andre får orgasme etter et minutt bare, jeg bare famler i blinde.. hva skal jeg gjøre? Klem Miranda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy144 Skrevet 23. september 2003 #2 Del Skrevet 23. september 2003 Dakar! :trøste: det går nok bra. de følelsene kommer nok når de kommer. mer vet jeg ikke, :klø: så alt jeg kan gjøre nå er å øsnke deg lykke til videre! :rosasmil: :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Northstar_ Skrevet 23. september 2003 #3 Del Skrevet 23. september 2003 Kan kun snakke om egen erfaring her men... Min erfaring er at hvis en er i en periode hvor en ikke har så lyst som ellers så tar det litt lenger tid før en får den ønskede reaksjonen fra kroppen. Dette behøver ikke være noe som er blitt permanent. Men hvis du først er inne i en slik periode så blir man litt oppsatt på å få det til, og en knyter seg kanskje mer enn nødvendig... Kanskje det hjelper å slappe av litt og bare vente å se... Jeg var ikke like kjent med kroppen min når jeg var 17 som jeg er nå... (er i slutten av 30) det tok lang tid å bli så godt kjent med meg selv at det tok meg noen minutter å komme... det er fremdeles slik at jeg bruker tid inn i mellom... Hvis man blir veldig oppsatt på å få lyst, så klarer man ikke å slappe av... og lysten lar vente på seg... :yy: Northy :yy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. september 2003 #4 Del Skrevet 24. september 2003 Kan kun snakke om egen erfaring her men... Min erfaring er at hvis en er i en periode hvor en ikke har så lyst som ellers så tar det litt lenger tid før en får den ønskede reaksjonen fra kroppen. Dette behøver ikke være noe som er blitt permanent. Men hvis du først er inne i en slik periode så blir man litt oppsatt på å få det til, og en knyter seg kanskje mer enn nødvendig... Kanskje det hjelper å slappe av litt og bare vente å se... Jeg var ikke like kjent med kroppen min når jeg var 17 som jeg er nå... (er i slutten av 30) det tok lang tid å bli så godt kjent med meg selv at det tok meg noen minutter å komme... det er fremdeles slik at jeg bruker tid inn i mellom... Hvis man blir veldig oppsatt på å få lyst, så klarer man ikke å slappe av... og lysten lar vente på seg... :yy: Northy :yy: Amen Ingen vits i å stresse - dessuten er det sannsynligvis innbilning (eller løgn) at andre får orgasme etter bare ett minutt. Slatt av og gjør det på din måte - og for all del vent på lysten din... Suz :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 24. september 2003 #5 Del Skrevet 24. september 2003 Enig med Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 24. september 2003 #6 Del Skrevet 24. september 2003 :oops: jeg blir så sjelden kåt og hvis jeg først blir det så kiler det i magen bare noen få sekunder og så over...og siden jeg ikke blir tent klarer jeg heller ikke å få orgasme eller ha det godt sånn i det hele tatt!.. begynner å bli lei nå andre får orgasme etter et minutt bare, jeg bare famler i blinde.. hva skal jeg gjøre? Klem Miranda Du sier ingenting om hvem/hva som prøver å gjøre deg kåt. Mener du ilag med din kjæreste; eller når du er alene og prøver å kose deg litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje22 Skrevet 25. september 2003 #7 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg hadde også problemer med å få orgasme da jeg var i 15 års-alderen, men for min del gikk det over etterhvert. Jeg fant ut at det hjalp meg å tenke på en fantasi eller liknende. Håper det ordner seg for deg. Klem fra Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miranda17 Skrevet 25. september 2003 #8 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg mener når jeg er alene og sammen med en gutt, jeg blir bare lei tilslutt for det skjer ikke noe... Og jeg er jo ikke femten lenger, jeg er så godt som voksen, burde ikke noe skje da? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 25. september 2003 #9 Del Skrevet 25. september 2003 Du er riktignok ikke 15 - men 17... Selv hadde jeg ikke noe glede av sex da... Har kommet mer og mer etterhvert... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 25. september 2003 #10 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg mener når jeg er alene og sammen med en gutt, jeg blir bare lei tilslutt for det skjer ikke noe... Og jeg er jo ikke femten lenger, jeg er så godt som voksen, burde ikke noe skje da? :-? Kan d være d ikke er den fyren du jumper til køys med du ikke blir kåt på? Kanskje du skulle bytte type? Eventuellt vente m sex til du føler du er gra og glad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå