Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes ingenting om å kjøpe såpe-emballasje med Mikal på. Synes ikke det vil være søtt og yndig på badet med det fjeset. Alså ingen sympatistemmer fra meg.

Det er veeldig viktig at en bader med såpeemballasje som er søt og yndig :ironi:

Videoannonse
Annonse
Gjest Smaragd
Skrevet

Litt off topic, men har dere noen gang sett disse refillene med bilde på?

Her jeg bor har vi 4-5 dagligvarebutikker, og jeg jobbet i en selv i tre år for noen år siden, men jeg har aldri sett en lano refill pakke med bilde av lano ungen på! :klø:

ER det bare på østlandet de blir gitt ut eller? :vetikke:

Og forreste; Til deg som skriver at du vil ikke ha Mikal sitt fjes på badet: Først vil jeg si shame on you!

Så vil jeg bare legge på at jeg har da aldri sett noen bruke refillene på badet? Er da kun akkurat når en fyller på mer!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Og forreste; Til deg som skriver at du vil ikke ha Mikal sitt fjes på badet: Først vil jeg si shame on you!

Så vil jeg bare legge på at jeg har da aldri sett noen bruke refillene på badet? Er da kun akkurat når en fyller på mer!

Skam på meg for hva? For at jeg ikke følger saueflokken? Fordi jeg ikke synes Mikael er søt? Fordi jeg synes lano-ungen skal være en søtt ansikt med såpeskum?

Pass deg for håndklærne/duken/sengetøyet/pyntegjenstand du fikk av en tante/bestemor som står fint inne i et skap/brukes ikke fordi det ikke er pent nok/ikke din smak.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke lanoungen det handler om lenger i det hele tatt. Det er retard-ungen!

"Er din unge så turd at den kan sanke flest sympatistemmer og stemmer for det lulz!?"

Oppimot 2 mill brukere på 4chan stemmer på retarden for å fryde seg over at idiotiske og politisk korrekte nordmenn kjøper såpe med en mongo på. Jess da.

Hehehehe. :skratte: Om det i det hele tatt er noen som kan kalles "retard", så er det sånne som deg!

Makan til umoden tulling! Folk som bruker uttrykk som "mongo"og "retard" om mennesker, mangler noe vesentlig i topplokket sitt.

Ellers synes jeg hele konseptet med Lano-ungen, er noe møl uansett hvem som måtte vinne konkuransen.

Skrevet

Synes det er helt greit at folk stemmer på Mikael, men bommer man ikke litt med tanke på at han ikke kan bade engang??

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Synes det er helt greit at folk stemmer på Mikael, men bommer man ikke litt med tanke på at han ikke kan bade engang??

Kan han ikke bade? Ja, da er det enda verre om han vinner! Syns hele konkurransen er forkastelig. Blir i tillegg helt kvalm av hun moren som benytter seg av at sønnen er syk.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Hvordan vet du at han ikke kan bade? :kjefte: Jeg jobber med utviklingshemmede og de bader i badekarene sine de, de fleste storkoser seg faktisk :jepp:

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvordan vet du at han ikke kan bade? :kjefte: Jeg jobber med utviklingshemmede og de bader i badekarene sine de, de fleste storkoser seg faktisk :jepp:

Jeg mener å huske å ha lest at det var noe med en sonde i halsen eller magen, at det var derfor han ikke kunne bade.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kjeftesmiley?

Det står på denne siden at gutten ikke kan bade; det har ikke noe med fordommer å gjøre om det er det du kjefter for.

Mikael har et hull i halsen, dermed kan han ikke bade. Han kan heller ikke styre armene selv.
Skrevet (endret)

Dette er ikke snakk om fordommer, vet vel utmerket godt at utviklingshemmende sikkert kan bade, men Mikael kan ikke det. Det var det moren selv som fortalte i denne artikkelen.

Artikkel

Edit: Ser anonymbruker kom meg i forkjøpet.

Endret av Darkannie
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Hvorfor kjeftesmiley?

Graviditetshormoner :flau:

Beklager kjeftesmilyen :hjerte:

Skrevet

Leste at Mikael ikke kunne bade, men at de kunne vaske han - f.eks. med Lano-såpe.

Er også lei av alle "stem på gullungen min"-linkene! Skjønner de ikke at de ikke vinner når de har 30-40 stemmer?

Skrevet

Leste at Mikael ikke kunne bade, men at de kunne vaske han - f.eks. med Lano-såpe.

Er også lei av alle "stem på gullungen min"-linkene! Skjønner de ikke at de ikke vinner når de har 30-40 stemmer?

De slenger kanskje ut disse lenkene for å vise fram gullungen sin og, ikke bare fordi de tror de kan vinne.

Ser fram til kampanjen er over ja.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Er folk istand til å se ironien i hele Lano-unge kåringen? Tydeligvis ikke..

Dessverre er det en mengde mennesker/boter fra et nettsted kalt 4chan.org som har samlet seg for å delvis organisere denne "spam-voten" mot at Mikael skal vinne Lano-ungen... naturlige mennesker har selvsagt stemt også..men uten at det har praktisk betydning...

Prøv nå å se hva som skjer når "Lano-ungen" kommer på trykk på refill-posen.. Vil vi få mere "retard-krangel", eller hvorvidt er det bra at en likestiller alle mennesker med Mikael her? Vil du få bråk? JA!!!!!!!!!! Selvfølgelig blir det århundrets moraldebatt og genetikk og huttemeitu vil fly inn og ut av relevansen..

Derimot.. Hvis Lano IKKE velger å trykke Mikael på refill-posen. Hvordan vil de gå med markedsføringen deres? Prøv å se perspektivet... Et dritanalytiker av en reklamedude sitter på benken sin og bestemmer at en "retard-unge" er gode penger for Lano AS eller hva de enn nå heter.. NETTOPP fordi de vil få masse reklame og oppmerksomhet rundt dette "støntet" som man kan betrakte det som.. Det vil bli en heidundrandes moraldebatt (igjen) om hvorvidt man burde eksponere slike barn ovenfor media.

Spørsmålet blir.. Hvor mye har Lano (AS) dretet seg på leggen når de laget denne konkurransen? De er "fucked" uansett hva de velger.. med mindre markedsføringen går deres vei...

Skrevet

Er folk istand til å se ironien i hele Lano-unge kåringen? Tydeligvis ikke..

Dessverre er det en mengde mennesker/boter fra et nettsted kalt 4chan.org som har samlet seg for å delvis organisere denne "spam-voten" mot at Mikael skal vinne Lano-ungen... naturlige mennesker har selvsagt stemt også..men uten at det har praktisk betydning...

Prøv nå å se hva som skjer når "Lano-ungen" kommer på trykk på refill-posen.. Vil vi få mere "retard-krangel", eller hvorvidt er det bra at en likestiller alle mennesker med Mikael her? Vil du få bråk? JA!!!!!!!!!! Selvfølgelig blir det århundrets moraldebatt og genetikk og huttemeitu vil fly inn og ut av relevansen..

Derimot.. Hvis Lano IKKE velger å trykke Mikael på refill-posen. Hvordan vil de gå med markedsføringen deres? Prøv å se perspektivet... Et dritanalytiker av en reklamedude sitter på benken sin og bestemmer at en "retard-unge" er gode penger for Lano AS eller hva de enn nå heter.. NETTOPP fordi de vil få masse reklame og oppmerksomhet rundt dette "støntet" som man kan betrakte det som.. Det vil bli en heidundrandes moraldebatt (igjen) om hvorvidt man burde eksponere slike barn ovenfor media.

Spørsmålet blir.. Hvor mye har Lano (AS) dretet seg på leggen når de laget denne konkurransen? De er "fucked" uansett hva de velger.. med mindre markedsføringen går deres vei...

siste post Skrevet 20 juli 2010 - 00:46
Skrevet

siste post Skrevet 20 juli 2010 - 00:46

[/quote

Ja, hva så? Det er mer substans i jallabis innlegg enn i ditt. Ønsker folk å fortsette en gammel diskusjon, sp står de fritt til å gjøre nettopp det.

Skrevet

Jeg ønsker ikke nødvendigvis å fortsett diskusjonen, men heller komme med et poeng som kanskje ikke har kommet frem i denne flammete "ups vs downs"-debatten.

Skrevet

Ja, hva så? Det er mer substans i jallabis innlegg enn i ditt. Ønsker folk å fortsette en gammel diskusjon, sp står de fritt til å gjøre nettopp det.

lær deg å sitere suttre unge

Skrevet

lær deg å sitere suttre unge

Lær deg korrekt grammatikk.

Skrevet

Lær deg korrekt grammatikk.

nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...