Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det som provoserer meg er den ungen som leder. Den er jo mye eldre enn de andre ungene og har klær på seg. Det burde jo være en unge som faktisk bader! Den ungen har fått masse stemmer KUN fordi det er noe galt med den. Helt feil syns jeg. Skal de andre ungene bli satt til side fordi de er friske?

Videoannonse
Annonse
Gjest Elijah
Skrevet

Jeg forstår at det er fristende å legge ut bilder av sine kjære på Facebook, men jeg synst IKKE at det er kult å legge ut bilder av uvitende og uskyldige barn på nettet.

Skrevet

Nå orker jeg faktisk ikke mer. Hvordan fjerner man enkeltpersoner fra newsfeeden?

Skrevet

Nå orker jeg faktisk ikke mer. Hvordan fjerner man enkeltpersoner fra newsfeeden?

Hold musepekeren over statusoppdateringen så kommer det opp 'Skjul' til høyre. Trykk der så blir oppdateringene skjult. Har en nå som tigger om stemmer for 3 barn og til og med skriver på andres vegger at de må stemme. Forsåvidt litt merkelig ettersom det står i konkurransereglene at hver datamaskin kan kun gi en stemme per dag.

Skrevet

NNNNÆÆÆIIIII

Jeg vil ikke ha flere LANO REKLAMER-

Noen må gjøre noe med disse folkene som elsker dette boblete styret :tristbla:

Nei jeg skjønner ikke dette her!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

NNNNÆÆÆIIIII

Jeg vil ikke ha flere LANO REKLAMER-

Noen må gjøre noe med disse folkene som elsker dette boblete styret :tristbla:

Nei jeg skjønner ikke dette her!

Du skjønner ikke at unger er søte? :huh:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Joda, de fleste unger er søte bortsett fra den som leder. Derfor er hele konkurransen irriterende.

Skrevet

Joda, de fleste unger er søte bortsett fra den som leder. Derfor er hele konkurransen irriterende.

Da er det bare å stemme i vei på h*n som ligger på andreplass. :)

Skrevet (endret)

De er ikke søte i den settingen. Det er overdrevent bruk av babyspråk, bobler, garasje og snørr. Se på det da Kjære deg

:hakeslepp:

Endret av AnneBonny
  • 4 uker senere...
Skrevet

Hahaha! Jeg vurderer å sende inn dette (helt umanipulerte :eeeh: ) barnebildet av meg til konkuransen :jepp:

Noen som vil stemme?

Er forøvrig dritlei disse forespørslene på Facebook, og har meldt meg inn i gruppa!

Skrevet

Det som provoserer meg er den ungen som leder. Den er jo mye eldre enn de andre ungene og har klær på seg. Det burde jo være en unge som faktisk bader! Den ungen har fått masse stemmer KUN fordi det er noe galt med den. Helt feil syns jeg. Skal de andre ungene bli satt til side fordi de er friske?

Oooo... det lukter bitter mamma lang vei.

Skrevet

Hahaha! Jeg vurderer å sende inn dette (helt umanipulerte :eeeh: ) barnebildet av meg til konkuransen :jepp:

Noen som vil stemme?

Er forøvrig dritlei disse forespørslene på Facebook, og har meldt meg inn i gruppa!

du har min stemme :skratte:

Gjest Emera
Skrevet

Noen som vil stemme?

:hoho:

Nææmeeen, så nusselig! Helt klar vinner der.

Skrevet (endret)

Synes hele konkurransen er noe forbanna tull! Min unge er finere enn din! Nei, min er finere enn din for min har flere stemmer. Idioti!

Endret av cilipili
Skrevet

Nå virker du bare sur fordi din unge ligger på 2451 plass. Hva så om ungen får stemmer fordi den ikke er 100% frisk? Er det verre enn at en får stemmer fordi en er så "nydelig"? Eneste positive jeg kan finne med denne konkurransen er at det ikke er den typiske store øyne-skum i håret-ungen som vinner.

Skrevet

Det er jo ikke lanoungen det handler om lenger i det hele tatt. Det er retard-ungen!

"Er din unge så turd at den kan sanke flest sympatistemmer og stemmer for det lulz!?"

Oppimot 2 mill brukere på 4chan stemmer på retarden for å fryde seg over at idiotiske og politisk korrekte nordmenn kjøper såpe med en mongo på. Jess da.

Skrevet

Oppimot 2 mill brukere på 4chan stemmer (...)

Ja, derfor har han ca 70,000 stemmer.

Gjest Eurodice
Skrevet

Det er jo ikke lanoungen det handler om lenger i det hele tatt. Det er retard-ungen!

"Er din unge så turd at den kan sanke flest sympatistemmer og stemmer for det lulz!?"

Oppimot 2 mill brukere på 4chan stemmer på retarden for å fryde seg over at idiotiske og politisk korrekte nordmenn kjøper såpe med en mongo på. Jess da.

Å skrive slik som du gjør her, er lavmål.

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Skremmende hvordan voksne mennesker henger ut en usklyldig unge på denne måten,selv om dette er langt fra den verste diskusjonen jeg har sett på nettet.

Forøvrig synes jeg det var mye mas om lanoungene generelt, men det har heldigvis roet seg nå :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er ikke dette over snart, jeg er drittlei den forbaska politiske korrektheten med å stemme frem Mikael.

Er også drittlei av kvinner som svarer med at du må ikke være misunnelig bare fordi at din unge ikke blir stemt frem, med en gang noen kritiserer denne konkurransen. What! Jeg har ikke barn i denne konkurransen, og kjenner ingen andre som har sine smårollinger med heller. Ja, sier kvinner, for ingen mann ville svart slik.

Jeg synes ingenting om å kjøpe såpe-emballasje med Mikal på. Synes ikke det vil være søtt og yndig på badet med det fjeset. Alså ingen sympatistemmer fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...