Gjest maria Skrevet 13. juni 2010 #1 Skrevet 13. juni 2010 Jeg lurer på jeg, om det faktisk finnes noen som har gått ned i vekt når man har lavt stoffskife...? Da mener jeg ikke bare et par kg, men sånn 10 - 15 kg. Er det mulig? Jeg får det ikke til samme hva jeg gjør, så det hadde vært int å høre om noen andre har fått det til.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #2 Skrevet 13. juni 2010 Snakker du om å være diagnostisert med hypothyreose, eller sånn typisk "åhh, jeg går ikke ned i vekt, jeg MÅ ha lavt stoffskifte altså!!"? I førstnevnte tilfelle, så skal det ikke være noe verre å gå ned i vekt enn det er for andre folk. Det forutsetter at man er riktig medisinert, og det er jo noe som følges opp ganske tett av lege, spesielt når man prøver å finne riktig dose. Dersom du trenger å gå ned i vekt, er medisinert, trener og har god kontroll på kostholdet - men likevel ikke går ned - så synes jeg du skal ta det opp med legen. I sistnevnte tilfelle, så er det bare å spise bedre og trene mer.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #3 Skrevet 13. juni 2010 Og jo, forresten: jeg kjenner folk som har gått ned en 10-15 kg bare ved å starte på Levaxin.
Gjest maria Skrevet 13. juni 2010 #4 Skrevet 13. juni 2010 Jeg mener å gå ned med diagnostisert hypothyreose. jeg bruker levaxin 50 mcg.
Gjest sukker Skrevet 13. juni 2010 #5 Skrevet 13. juni 2010 Veldig merkelig tråd, men jeg svarer likevel. Jeg bruker selv det dobbelte av levaxin enn det du gjør. Stoffskifte er oppe på normalt. Og nei jeg har ikke gått ned så mye som en kilo. Jeg har dermed fått mer overskudd. Noe som er helt fantastisk. Så nå har jeg overskudd til å TRENE isteden for å sitte på rævva og gå ned i vekt. 10-15 kilo høres helt urealistisk ut på levaxin i seg selv. Jeg anbefaler heller ikke å tukle med dosen uten samtykke fra lege. Ønsker du å gå ned i vekt ved bruk av levaxin?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå