Ruby Skrevet 23. september 2003 #1 Del Skrevet 23. september 2003 Minstejenta til mannen min ringte nettopp til oss og var så stolt. Hun er 5 år, og ville fortelle at nå kunne hun si R!!! Så stolt hun var, og så morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 23. september 2003 #2 Del Skrevet 23. september 2003 Synes jeg hører henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 23. september 2003 #3 Del Skrevet 23. september 2003 Så morsomt, det må være en seier for henne- et must for selvfølelsen :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 23. september 2003 #4 Del Skrevet 23. september 2003 :D Er så herlig når de er stolte! Like moro hver gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ridder Reddik Skrevet 23. september 2003 #5 Del Skrevet 23. september 2003 Så moro, da! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azi Skrevet 23. september 2003 #6 Del Skrevet 23. september 2003 ÅÅ SÅ moro... gleder meg til jenta mi kan si R.. hun hopper rett og slett over den der bokstaven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. september 2003 #7 Del Skrevet 24. september 2003 Så koselig, da...... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 24. september 2003 #8 Del Skrevet 24. september 2003 Ja, R-en er ikke like enkel for alle. Jeg husker sønnen min. Han sa konsekvent L. Tlaktol, lillesøstel, tlapp, lulle på gulvet. Helt til en dag han kom hjem og sa frrredag. .... så flink du er, sa jeg. Og da svarte han, å mamma, jeg er så grrrrra i deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azi Skrevet 24. september 2003 #9 Del Skrevet 24. september 2003 Ja' date=' R-en er ikke like enkel for alle. Jeg husker sønnen min. Han sa konsekvent L. Tlaktol, lillesøstel, tlapp, lulle på gulvet. Helt til en dag han kom hjem og sa frrredag. .... så flink du er, sa jeg. Og da svarte han, å mamma, jeg er så grrrrra i deg...[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. september 2003 #10 Del Skrevet 24. september 2003 Synes jeg hører henne Jeg også... Husker selv (selv om det er skrekkelig lenge siden) hvordan det var å øve og øve for å få til den rullende "ringelyden".... - og for en seier det var da jeg klarte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stavanger. Skrevet 24. september 2003 #11 Del Skrevet 24. september 2003 Rullende ringelyden?Ka meine du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. september 2003 #12 Del Skrevet 24. september 2003 Rullende ringelyden?Ka meine du? "Vekkeklokke rrrrrr forran i munnen" - som vi østlendinger bruker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 24. september 2003 #13 Del Skrevet 24. september 2003 Helt til en dag han kom hjem og sa frrredag. .... så flink du er' date=' sa jeg. Og da svarte han, å mamma, jeg er så grrrrra i deg...[/quote'] Tassen min har fått full kontroll over Rogalands r'en nå. Kjempenusselig å høre på. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 24. september 2003 #14 Del Skrevet 24. september 2003 Historie fra en venninne: Hennes sønn trodde han kunne si R - også hadde han akkurat lært seg en ny sang som gikk som følgende: Jeg kan si æj - åntlig åntlig æj en og to æj tje - he he he he (jeg kan si R - orn'tlig orn'tlig R en og to er tre - he he he he) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå