Gå til innhold

Kan si R!

Ruby

Anbefalte innlegg

Minstejenta til mannen min ringte nettopp til oss og var så stolt. Hun er 5 år, og ville fortelle at nå kunne hun si R!!! Så stolt hun var, og så morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ja, R-en er ikke like enkel for alle. Jeg husker sønnen min. Han sa konsekvent L. Tlaktol, lillesøstel, tlapp, lulle på gulvet. Helt til en dag han kom hjem og sa frrredag. .... så flink du er, sa jeg. Og da svarte han, å mamma, jeg er så grrrrra i deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' R-en er ikke like enkel for alle. Jeg husker sønnen min. Han sa konsekvent L. Tlaktol, lillesøstel, tlapp, lulle på gulvet. Helt til en dag han kom hjem og sa frrredag. .... så flink du er, sa jeg. Og da svarte han, å mamma, jeg er så grrrrra i deg...[/quote']

:ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg hører henne :ler:

Jeg også... Husker selv (selv om det er skrekkelig lenge siden) hvordan det var å øve og øve for å få til den rullende "ringelyden".... - og for en seier det var da jeg klarte det. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt til en dag han kom hjem og sa frrredag. .... så flink du er' date=' sa jeg. Og da svarte han, å mamma, jeg er så grrrrra i deg...[/quote']

:hoho::hoho::hoho:

Tassen min har fått full kontroll over Rogalands r'en nå. Kjempenusselig å høre på. :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Historie fra en venninne:

Hennes sønn trodde han kunne si R - også hadde han akkurat lært seg en ny sang som gikk som følgende:

Jeg kan si æj - åntlig åntlig æj

en og to æj tje - he he he he

(jeg kan si R - orn'tlig orn'tlig R

en og to er tre - he he he he)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...