Gå til innhold

Tidsfordriv!


Gjest Kevlarsjäl

Anbefalte innlegg

Gjest Kevlarsjäl

Hei alle sammen!

Jeg er en jente på nitten år, som akkurat har dumpet kjæresten sin, og akkurat sluttet i jobben sin. Begge deler ble for kjedelige for meg til slutt.

Så nå sitter jeg her og har plutselig fått veldig mye tid til overs! Jeg har bestemt meg for å besøke mange venner jeg ikke har sett på en stund, men også for å bruke tiden jeg er hjemme mer fornuftig!

Målet er å ikke sitte forran dataen mer enn maks to timer hver dag jeg er hjemme, og heller bruke resten av tida på noe fornuftig!

Jeg har satt opp en treningsplan, en kostholdsplan, og en huskeliste på ting som skal gjøres hver dag, og kommer til å oppdatere her hver dag jeg er hjemme!

Dere får en oppdatering i kveld på hvordan dag nummer en i Tidsfordriv gikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Tidsfordriv går jo ut på mye rart, ikke bare trening, så jeg skriver ting i listeform tror jeg.

Det er mulig noen kommer til å mistenke at jeg er litt eksentrisk av meg, men jeg har bare veldig lite å gjøre, og veldig behov for å være for meg selv!

I dag har jeg:

-Drukket to liter vann

-Drukket grønn te til både frokost og kveld

-Husket å ta vitaminer, tran og sanasol (har lite energi for tida..)

-Gått en liten tur, men det regnet, så jeg ble sur og gikk tilbake

-Rocket 30 minutter med rockering

-Gjort dagens styrketreningsøvelser, 30 minutter

-Hørt på et nytt band, Morphine, blitt glad i dem, fin musikk!

-Redigert en del bilder, kommet litt mer ajur

-Publisert en del bilder

-Vasket klær

-Fikset headset (IGJEN.. Det synger på siste verset..)

Nå skal jeg jogge kjapt bort til butikken og tilbake (det tar bare tre minutter hver vei, men jeg røyker og må passe på kondisjonen min..) og deretter bruke god tid på å tøye og meditere litt før jeg legger meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Tidsfordrivet i dag har vært ganske greit. Jeg pleier aldri å se på tv, men i dag orket jeg rett og slett ikke gjøre noe annet. Så jeg fant fram dyna, krøyp opp i godstolen, fant fram National Geographic Chanel, en boks med is - og fikk katten på fanget :)

Og endte opp med å se fire dokumentarer på rappen.

Nå sitter jeg bare og ser ut i lufta og aner ikke hva jeg skal ta meg til. Tror det blir litt mer rockering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Rockering ble det! Tretti minutter rockering.

Og så rakk jeg

20 x 2 med løfting av 1,5 liters brusflasker fylt med vann

30 sekunder x 2 med beina i 90 grader inntil en vegg

30 x 2 tåhev i trappa

Egentlig skulle jo det vært tre repetisjoner, men da kom Hanna på besøk, så da sa jeg meg ferdig :)

Tidsfordrivet har ellers gått med på å sende et par viktige mail, pakke til uka (skal til oslo på mandag, og til kristiansand på tirsdag og blir uviss periode der)

Jeg har også som nevnt sett på masse dokumentarer sammen med kattepus på fanget, ryddet litt, tatt oppvasken.

Og så har jeg dusjet og skrubbet kroppen og barbert den, smørt den med fuktighetskrem etterpå.

Nå er jeg fresh, fin, og i gang med kveldsmat og kveldste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Takk Ashelia :)

Og takk Inx, jeg er egentlig et bekymringshue av ville dimensjoner - men undertrykker det som regel ganske greit :)

Da var jeg hjemme igjen, med en gediiiigen tattovering på mage/rygg, og gaver til mine kjære venner :)

Kristiansand ble avlyst, jeg var dødssliten etter tattoveringsøkta som tok en del timer med smerte, og min venninne hadde blitt pålagt mer arbeid av sjefen sin.

Så det passa ikke for noen

Jeg har vært flink fysisk aktiv i Oslo også, jeg gikk uansett hvor jeg skulle, noe som resulterte i værtfall en times trasking hver dag.

Dessuten var det ingen som kjørte meg ned til Oslotoget, så jeg sykla ned til togstsjonen. Og jeg syklet opp igjen også, jeg. Midt på natta, med sjokkmye bagasje. Men trim ble det jo..

Jeg vurderer skikkelig å sykle opp til Ashelia og hennes verre halvdel i dag, skal spise pannekaker hos dem. Det er ganske langt å sykle opp dit fra meg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Pannekaker ble det - men jeg syklet til byen og tok bussen derifra, tok bussen tilbake til byen og gikk hjem derfra.

Ble vel en god times trim det også

Tidsfordrivet i dag har nok gått mest ut på å være sosial.

Men jeg har fått vaska hus og klær og sengetøy, og trent litt.

Og til sammen har jeg bare røyket 5 sigg, noe som er ganske lite i forhold til hva jeg pleier å ha røyket på en gjennomsnittlig pannekakeonsdag..

Stolt av meg selv. Nå skal jeg meditere littegrann før jeg sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

I dag har jeg vært effektiv, og klokka er bare kvart over tolv :)

Slang klær ut av vaskemaskinen, og hang dem til tørk ute, det er brennvarmt ute!

Slang nye klær inn i vaskemaskinen.

(Ashelia og S hadde masse klær de aldri brukte lengre, så jeg og S2 overtok masse masse klær!)

Deretter sykla jeg en liten runde, og dro til mamma.

Jeg har et komplisert forhold til mor, hun er veldig veldig syk og jeg sliter med å takle det.

Dette ble fjerde gangen jeg ser mamma siden 01.01.2010, men fy fader så deilig det var :)

Vi bare satt og tok et par sigg, spiste norske jordbær og det var fint.

Og så sykla jeg hele veien hjem, bare oppoverbakker. Kunne kun bruke første giret. Men digg!

Nå oppdaterer jeg bloggen min og skal deretter dusje og møte Hanna. Regner med vi skal spise is og kanskje gå en lang tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jaja, effektiv dag!

-Besøkt mamma

-Sykla en tur

-Skrevet blogginnlegg både på arvikablogg og privatblogg

-Vært sosial med S&M, H, litt A, møtte gamlelærer TS

-Spist middag på søpleburgersjappe, det var digg.

-Kjøpt telt til Arvika

-Kjøpt masse undertøy som jeg hadde behov for, sammen med litt klær og annet dill

-Syklet hjem med alt for mye pikkpakk og fikk trent litt

-Klippet av meg fem dreads, som jeg vasket og nå henger til tørk. De skal sys på de andre dreadsa seinere

-Drukket masse te

-Vasket opp/ryddet

-Sendt mail til Hove, Arvika, Trafo

-Snakket med J om Arvika, sendt facebookbeskjed til K om tattoveringsplaner framover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritkos å treffes sånn tilfeldig idag, hyggelig å bli litt kjent med H også :)

Jeg har hemmelig trimprosjekt, skal bli spennende å se om jeg greier å gjennomføre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

I dag har jeg treningsfri dag. Det blåser SKIKKELIG kraftig vind her, og jeg har mista stemmen etter å ha ligget i seks-sju timer og snakka med en kompis av en kompis på telefonen.

Jeg tror jeg blir hjemme og vasker håret/syr håret i dag altså :)

Kjøper inn masse godteri og koser meg, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Uff, håret har blitt en skikkelig besettelse!

Jeg aner ikke hvor mange timer jeg jobba med det i går (sikkert fire-fem..)

Og nå sitter jeg igjen og jobber med det.

Synes det er så sykt gøy å vaske det, sy ting inn i det, sy fast løse skjøter, pelle vekk lo, klippe dem for så å feste de avklippede delene på andre steder, rulle dem..

Feste på fler extentions..

Dreads er tidsfordriv til tusen.

Dessuten fikk jeg klarsignal fra min sjef om å ta med ett stk bestevenninne på Hovefestivalen gratis, så nå hører jeg masse på musikken som skal spille, og danser litt rundt.

Har et hint av feber, så jeg blir nok ikke så fysisk aktiv i dag heller, gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Huffameg!

Jeg er den flinkeste til å finne på unnskyldninger til ikke å trene ass!

"Nei, i dag blåser det/nei, i dag gikk jeg jo til byen/nei, det er jo så fint vær" herregud, jeg blir flau av meg selv.

Men jeg har gjort masse masse konstruktivt i det siste da! Så jeg er jo fornøyd sånn sett.

Blandt annet har jeg hatt et psykisk sammenbrudd, redda meg opp igjen, plukka blomster, funnet på en skikkelig kul framtidsplan med min besteveninne, blitt kjent med kule mennesker over internett (haha)

og sett på masse dokumentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Kevlarsjäl

Ok.

Jeg har vært på festival.

Det er tidsfordriv nok ass.

Masse konserter, masse dansing, masse øl, masse venner.

Nå er det en uke med fri før neste festival.

Kommer tilbake sterkere, må bare dø litt på sofaen først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...