Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #1 Skrevet 12. juni 2010 alltid trøtt, lyssky hele tiden, tett i nesen,tåler ikke høye lyder.. da jeg så sex og singelliv igår, var det så høyt at jeg fikk vondt i hodet - og høye lyder gjør generelt vondt i hodet.. hodepinen kommer utover dagen, det kan være migrene, spenningshodepine..om en annen, og jeg blir mer og mer depressiv, det har kun vart i 2 mnd, men jeg orker ikke mer. hatt migrene hele livet, men i moderat mengde, og under kontroll.. alltid vært glad det ikke har vært verre, frem til nå da:/ kiropraktoren sier jeg har en svak venstreside (av kroppen generelt, og det er på den venstre siden smertene er verst) myoser, og generelt superstiv i ryggen. Har gått til 2 kiropraktorer før, 1 fysioterapeut og 1 akupunktør. INGEN har hjulpet, og det har kostet mye, syns alle skulle hatt samme kompetanse overalt..min nye kiropraktor kan sakene sine, men jeg vet ikke om jeg har troen, pga disse andre som jeg også trodde på. Jeg var såååå entusiastisk da jeg gikk til dem, trodde på deres lovprisning om at dette skulle vi ordne! ææsj.. legen min ville prøve med valium, da ble jeg enda mer dopa ned! føler ikke at helse norge vil at jeg skal bli frisk, sammen med alle andre som sliter med noe..vil de ikke at vi skal ha det bra? eller handler det om og finne en fastlege som gidder og høre? fortell gjerne om du har funnet deg en god fastlege, og om hva slags hjelp du fikk der, som du ikke har opplevd før. jeg blir gal gal gal!!! Jeg tror ikke på piller, og vil være frisk og rask uten medisiner..
Gjest Pia Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Er vel neppe helseordninga som er problemet siden vi har en av de beste i verden.. Men uansett. Trener du? Ta tran og spis sunt.. det hjelper mot det meste.. Kan nevnes at jeg selv hadde hodepine hver dag siden 10. klasse til siste år på VGS, men dette gikk over med en gang jeg sluttet på skole og begynte å jobbe... Klima.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå