Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Brita er Dronningen over alle filmdronninger!

Kanskje man kunne sendt henne en invitasjon om at

"Filminteresserte kvinner fra Kvinneguiden ønsker å invitere deg på rødvin og ost, så vi kan beundre deg på nært hold!"

Den beste anmeldelsen hennes er for "Sjokolade":

http://www.nrk.no/film/filmanmeldelser/838902.html

(jeg må si at jeg likte filmen, men anmeldelsen er en klassiker!)

Catzy

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Brita er Dronningen over alle filmdronninger!

Kanskje man kunne sendt henne en invitasjon om at

"Filminteresserte kvinner fra Kvinneguiden ønsker å invitere deg på rødvin og ost, så vi kan beundre deg på nært hold!"

Absolutt en god idè! :ler:

Skrevet

jeg digger brita - og hun er IKKE vulgær - på kanten parodisk i hvordan hun slakter de typiske kunsfilmene til fordel for gladvold noen ganger - men herregud - jeg, ja - jeg digger brita!

Skrevet
Jeg har veldig sansen for henne! Hun er :kul:
en storrøyker???
Skrevet
Lo så jeg grein i går da hun snakket om å skifte fil i forbindelse med "Kvinnen i mitt liv" fordi Thomas Giertsen var så søt der' date=' og kommentaren om at "ja der var du tilbake i riktig fil igjen ja" fra programlederen etter innslaget om BB-Thor... :hoho:[/quote']

:hoho::hoho::hoho:

Brita er kjempe kul, hun!

Skrevet

Hun er tøffe-tøff - og hun er fra Elverum :D

Suz :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi får ønske henne velkommen i tøffe-tøff-jenteklubben Suz!

Skrevet

Ja for det er trossalt her vi bor, vi som er tøffe-tøffe :ler:

Suz :kul:

Skrevet
Hva synes dere om henne???

Litt inhabil kanskje (har jobbet sammen med henne), men jeg har bare sååå sansen for den dama! Hun er 100 prosent ærlig, og sier rett ut hva hun synes om en film. Koketterer ikke med den vanlige filmanmelderoppfatningen av at fransk film er kunst og nydelig, mens amerikansk action bare er platt og kjedelig. Hun digger Star Wars og action, og tør å si det.

Tøff dame, det!!

Da ha vi kanskje jobbet på samme sted.... :wink:

Synes hun er tøff jeg og!

Skrevet
Synes det samme som alle andre her. Også synes jeg hun er veldig pen. Egentlig skulle jeg ønske hun og jeg var venner og kunne drikke oss fulle på rødvin sammen' date=' for jeg tror det hadde blitt kjempegøy.Men det er vel litt fåfengt å håpe på?[/quote']

Haha! Jeg føler det på akkurat samme måten! Brita er min heltinne! Ikke alltid enig, men hun anmelder genialt, og virker som en tøff dame jeg gjerne skulle vært kompis med.

Skrevet

Har stor sans for Brita! Er ikke alltid enig med henne, veldig ofte. Hun er en av de få filmanmelderene som faktisk klarer å anmelde en film ut i fra hvilken sjanger den hører til. Som ikke slakter en amerikans glavold-action fordi den ikke har et dyyyyypt budskap. Har fått så utrolig nok av filmanmeldere som slakter en film og mener den er elendig, for så å røpe at de egentlig hater sjangeren og ville slakta alt i den sjangeren uansett hvor bra det var.

Skrevet

Synes hun er ei kjempeartig og tøff dame jeg. Har sansen for henne ja!

Skrevet
Som ikke slakter en amerikans glavold-action fordi den ikke har et dyyyyypt budskap. /quote]

Elsker Brita. Hun har en utrolig frisk og god stil og som du sier; hun henger seg ikke opp i oppleste og vedtatte regler om hva som er bra og hva som er dårlig film.

Et eksmpel; Den gangen XXX kom sa hun at filmen ikke eide realistisk handling, ja, faktisk eide den ikke handling i det hele tatt, men den var så fartsfull og voldsom og vill at hun ble sittende som limt til stolen og det er slik god action er. Nettopp fordi action ikke først og fremst har en god story...

Liker Brita, jeg. Ikke alltid enig, men elsker måten hun bedømmer filmer og måten hun setter ord sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...