Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om henne???

Litt inhabil kanskje (har jobbet sammen med henne), men jeg har bare sååå sansen for den dama! Hun er 100 prosent ærlig, og sier rett ut hva hun synes om en film. Koketterer ikke med den vanlige filmanmelderoppfatningen av at fransk film er kunst og nydelig, mens amerikansk action bare er platt og kjedelig. Hun digger Star Wars og action, og tør å si det.

Tøff dame, det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har blandede følelser for måten hun anmelder film på. Hun kan bli litt vel frekk av og til, og det virker som om hun selv synes hun er kjempeflink til å ordlegge seg. Hvis ikke det hadde skint sånn gjennom, hadde jeg kanskje likt henne bedre.

Skrevet

Å, jeg digger den dama!! Hun virker veldig flink, hun er morsom og behagelig å høre på, hun virker intelligent og som sagt, veldig morsom på en bra måte.

Gjest lekebøll
Skrevet

Jeg har helt klart ikke jobbet med henne, og egentlig ikke fulgt så mye med henne på TV heller - men inntrykket er det samme som ditt, lmari.

Tøff dame! :smile:

Endelig noen som tør å si akkurat hva de tenker, uten å tenke på at de kan bli oppfattet "ukorrekt".

Skrevet
Har blandede følelser for måten hun anmelder film på. Hun kan bli litt vel frekk av og til, og det virker som om hun selv synes hun er kjempeflink til å ordlegge seg. Hvis ikke det hadde skint sånn gjennom, hadde jeg kanskje likt henne bedre.

Hun er jo flink til å ordlegge seg! Hvis ikke hadde hun vel ikke hatt den jobben hun har?! JEg tror også jeg er flink i jobben min.. Det må jeg da tro for å i det hele tatt gidde å jobbe!!

Skrevet

Jeg synes også hun er utrolig kul. Og hun er flink med anmeldelsene synes jeg, liker måten hun ordlegger seg på jeg.

Og så er vi stort sett alltid enige om filmene...så hun hører jeg på!!

Skrevet

Har ikke sett henne så mye - men av det jeg har sett så liker jeg henne. Hun virker faglig dyktig , tøff og uredd samt at hun har en fin snert i kommentarene sine.

Var en film som alle andre kritikere lå paddeflat for men hun hadde en ultramorsom syrlig kritisk kommentar til den , kan bare ikke huske hverkenm kommentar eller film .....

Skrevet

Var en film som alle andre kritikere lå paddeflat for men hun hadde en ultramorsom syrlig kritisk kommentar til den , kan bare ikke huske hverkenm kommentar eller film .....

Ikkesant! Typisk henne! :D

Skrevet

Ja, hun er jo flink til å snakke for seg, men jeg synes det blir så utrolig overdrevent til tider.

Skrevet

Kan det ha vært Dogville?? Alle andre ga den 6, mens hun bare sa at Lars von Trier enten var veldig dum eller veldig lur, og at han antagelig satt og lo av hvor godt han hadde lurt alle??? ;)

Det er i hvert fall veldig typisk henne!!

Har som sagt jobbet med henne, og hun er både sympatisk, koselig og morsom som kollega.

Skrevet

Synes det samme som alle andre her. Også synes jeg hun er veldig pen. Egentlig skulle jeg ønske hun og jeg var venner og kunne drikke oss fulle på rødvin sammen, for jeg tror det hadde blitt kjempegøy.Men det er vel litt fåfengt å håpe på?

Gjest Anonymous
Skrevet

Syns det er ei kjempestilig dame som ikke er redd for å si akkurat hva hun mener.

Liker henne kjempegodt!

Skrevet
Synes det samme som alle andre her. Også synes jeg hun er veldig pen. Egentlig skulle jeg ønske hun og jeg var venner og kunne drikke oss fulle på rødvin sammen, for jeg tror det hadde blitt kjempegøy.Men det er vel litt fåfengt å håpe på?

psst. først må du bli kjent med Imari da vetdu - så kan hun introdusere dere.

Skrevet

Jeg har også lyst til det!!

Gjest gurimalla
Skrevet

Hun har en tøff og uredd stil, og det beundrer jeg henne for.

På den annen side synes jeg hun fort blir litt vulgær. Har ikke samme smak som dama når det gjelder film.

Skrevet

Hun er tøff og tør å komme med egne meninger. Hun dømmer filmene ut ifra sjangeren, og leker ikke "filmintellektuell" ved å bare like dogmefilmer og dømme action-filmer nedenom og hjem.

Lo så jeg grein i går da hun snakket om å skifte fil i forbindelse med "Kvinnen i mitt liv" fordi Thomas Giertsen var så søt der, og kommentaren om at "ja der var du tilbake i riktig fil igjen ja" fra programlederen etter innslaget om BB-Thor... :hoho:

Skrevet

Har også sansen for henne....absolutt! Og veldig morsom....ihvertfall ler jeg, enten d var meningen el ikke...... :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...