Gå til innhold

Er hun intressert i meg ?


boyboy

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurte på om dere jenter kunne hjelpe meg med å svare på noen spm jeg har angående en jente jeg er keen på.

Her er dealen :

Var nettop på ferie i hellas og bodde på et hotell sammen med et par venner av meg. Og der hadde de en gruppe med ansatte som jobbet ute ved bassengene og strendene som sørget for diverse aktiviteter for gjestene.

Jeg deltok på en av aktivitetene ved bassenget og snakket da for første gang med hun jeg er keen på, først var det bare snakk relatert til aktivitetene, og så spurte hun om navnet mitt etter vi var ferdig. Jeg stilte så flere spørsmål tilbake for å finne litt mer ut om henne. Og før jeg fikk svar på det siste spørsmålet jeg stilte hun, spurte hun meg om hva jeg skulle nå, om jeg hadde noen planer. Jeg sa nei, ikke noe spesielt, og da spurte hun meg om jeg ville snakke, så hun spurte om jeg ville ta en drink med henne og snakke mer.

Hun ledet en del aktiviteter ute ved bassenget, og jeg var alltid med på de for å være med henne så ofte jeg kunne :gjeiper: Så pga det så fikk jeg hengt en del med henne, og vi ble bedre og bedre kjent. Vi hadde alltid en god tone mellom oss, smilte og lo mye og hadde det bare gøy sammen.

Vi gikk på disko sammen, men ikke sammen sånn sett, det var pga alle de ansatte var også med på diskoen for å holde liv i sakene, så danset jeg litt med henne, så gikk hun litt vekk og danset på den andre siden. Så jeg dette er en av episodene jeg derfor blir litt usikker på.

Neste morgen da jeg var ute ved bassenget traff jeg en fyr som jobbet der, og vi hilste på hverandre og snakket litt. Så fikk HUN øye på meg og ropte navnet mitt, og ville bryte inn for å hilse på meg. Hun kom veldig tett innpå meg og smilte bredt, og jeg trodde hun skulle gi meg en klem da, så nærmt hun var innpå meg. men så stakk hun bare ut hånden for en handshake. hehe... jeg gav hun den handshaken også klemte jeg henne også.

Da sa hun noe Uhh eller noe etterfulgt av du er våt og klissete. Og det var jeg, jeg var dekket i vann og solkrem. Så var dette pga jeg var våt og sånt og hun hadde på seg jobb uniformen, eller ville ikke hun klemme meg ?

Ivertfall, etter det så sa hun at hun ikke hadde sett meg på 11 timer nå og at hun savnet meg. Hun sa no er det 11 timer siden jeg så deg sist og jeg har savnet deg på så kort tid.

Hva betyr dette ?

Hun liker alltid å danse med meg ved bassenget når det er musikk, og smiler til meg hele tiden med god øyekontakt. En gang løftet jeg henne opp og sa jeg skulle dyppe hun ned i bassenget (flørt kan du si), da lo hun og smilte og var skikkelig med på flørten, følte bare gode vibes da, og ikke noe sett meg ned da og stikk. hehe

En av aktiviteten ved bassenget er water gymastikk, og der er en av øvelsene hvor vi sitter ved bassengkanten og gir massasje til den som sitter foran oss. Hver gang jeg masserer henne sier hun ahhh ohh, og nyter det ekstremt, som om hun blir totalt paralysert i kroppen, og klarer nesten ikke gi personen som sitter foran seg massasjen videre.

Dette er bare når JEG gir henne massasjen, når det er noen andre som gir henne massasjen så er hun balansert og helt rolig.

Er jeg bare en helt rådyktig massør eller ligger det noe ekstra i det når jeg masserer henne personlig ??

En gang gav jeg henne en haug med komplimenter om kor dyktig hun var i det hun gjorde og kor bra kroppen hennes og alt så ut, hehe.. og da smilte hun skikkelig godt, og ble veldig varm og begynte og vifte med hånden sin foran ansiktet, som om hun rødmet.

Traff jeg henne bra med komplimentene da pga dette ??

Jeg rører henne masse når jeg snakker med henne, masserer henne lett på skuldrene, og holder henne i begge hendene når jeg sier noe til henne.. Hun står alltid helt i ro og smiler varmt når jeg rører henne, og det virker som hun liker når jeg tar på henne. Hun blir ikke sånn ukomfortable liksom, er ingen tegn på det.

Hvis en gutt som du ikke liker tar masse på deg hvordan hadde dere jenter oppført dere i den situajonen ??

En gang på kvelden da det var disko og jeg kom inn i rommet så spratt hun raskt opp av benken med en gang hun så meg også ropte hun på meg mens hun kom tett innpå meg.

Men det var det liksom, så begynte hun å bable til meg, jeg tok å klemte henne da, men var bare jeg som klemte følte jeg, hehe... hun bare stod der og tok imot.

Så det er disse episodene med disse klemmene jeg blir så usikker på, hvorfor klemmer hun nesten aldri, men er så giret når hun ser meg og er komfortabel når tar på henne og holder hennes hender.

Da jeg skulle reise om 2 dager sa jeg at jeg kom til å savne hun og sånt, så spurte hun etter facebooken min og skype.

Oki nå har jeg skrevet en del, utifra det jeg har skrevet hva synes dere jenter om min situasjon.

Jeg føler litt mikset signaler liksom uifra dette.

Takker for alle svar jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Jenter er mennesker. Gutter er mennesker. Jenter er individer. Gutter er individer.

Det er med andre ikke ikke utenkelig at du kunne snudd situasjonen helt rundt og spurt deg selv hvordan DU selv ville reagert om du var henne.

Hva tror DU? Synes DU det virker som om hun liker deg?

Jeg synes du bør stole mer på din egen magefølelse enn på svarene du får her inne, siden det faktisk kun er DU som har møtt denne jenta. Jenter er nemlig FORSKJELLIGE. Måten èn jente reagerer på kan være totalt ulik måten en annen jente reagerer på. :)

Trust your instincts! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter er mennesker. Gutter er mennesker. Jenter er individer. Gutter er individer.

Det er med andre ikke ikke utenkelig at du kunne snudd situasjonen helt rundt og spurt deg selv hvordan DU selv ville reagert om du var henne.

Hva tror DU? Synes DU det virker som om hun liker deg?

Jeg synes du bør stole mer på din egen magefølelse enn på svarene du får her inne, siden det faktisk kun er DU som har møtt denne jenta. Jenter er nemlig FORSKJELLIGE. Måten èn jente reagerer på kan være totalt ulik måten en annen jente reagerer på. :)

Trust your instincts! ;)

Ja, men det er liksom mikset signaler, så derfor jeg er usikker og spør hva andre tror utifra det jeg skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt over, mennesker er forskjellige, men jeg synes det virker som om jenta liker deg. Jeg oppfører meg selv ganske likt på den måten hvis jeg er interessert i noen. De tegnene du er usikker på, er sannsynligvis noe hun gjør for å "ikke virke desperat", altså hun har et liv utenom deg, på en måte. Uff, dårlig forklart.

Jeg kan fint gi en gutt blandede signaler når jeg er interessert i ham. Dette gjør jeg fordi jeg ikke vil at det skal være for åpenlyst at jeg er interessert i han, og kanskje litt ubevisst at jeg spiller litt "hard to get".

Summasumarium; ut ifra det du har fortalt, virker det som om hun er interessert i deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker jo som om det er en interesse der, det er jo tydelig at hun liker det, men på hvilken måte er jo litt vanskelig å si:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...