Gjest Presley Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Hei! Jeg er en 22 år gammel jente som er veldig fornøyd med kroppen min, unntatt en ting: magen. Den er veldig stor i forhold til den ellers slanke kroppen min. Jeg har ikke valker, og har heller ikke "kjærlighetshåndtak" som det heter, men den er rett og slett kulrund (mer esom en ballong, der det buler mest ut nederst på magen). Hvorfor?! Og hva kan jeg gjøre for å endre på det? Jeg er veldig glad i mat og spiser mye til å være så liten, men jeg trener også en god del, mer en gjennomsnittet vil jeg si. Jeg spiser så og si aldri godteri. Noen råd? På forhånd takk!
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 De som spiser matvarer som de ikke tåler godt, feks laktose og hvetemel, opplever ofte å bli oppblåst. Kan det være du reagerer på visse matvarer? Jeg opplever å bli oppblåst når jeg spiser mer snop og lyst brød o.l. enn normalt...
Gjest tutta Skrevet 12. juni 2010 #3 Skrevet 12. juni 2010 Hva slags prevensjon bruker du? hormonspiral og cerazette nnerholder kun gestagen.det påvirker glukosen. jeg fikk mage når jeg fikk hormonspiral,
rosaprosa Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 Noen legger på seg rundt hoftene/lårene mens andre legger på seg rundt midjen, og noen legger på seg jevnt over det hele. Det kan jo enten være et resultat av kosthold, eller det at du rett og slett er oppblåst. Mange sliter med oppblåsthet uten og vite det selv.. Er du feks tynnere på morgenen før du spiser, og blir "tykkere" utover dagen KAN det jo tyde på at det er noe du får i deg/at magen er full av luft som gjør at magen ser stor ut...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå