Gå til innhold

Hva er din favoritt-sjokolade?


Meridian

Anbefalte innlegg

Akkuratt nå koser jeg meg med en TROIKA, og begynte å lure på om det er andre som spiser sjokolade akkuratt nå?

Eller har dere en favoritt-sjokolade?? :)

Jeg har ingen favoritt, varierer veldig hva jeg kjøper. Men liker veldig godt hvit toblerone, melkesjokolade med eller uten nøtter/rosin og hvit eller vanlig stratos.

Og når jeg føler meg litt på den mørke og mystiske siden tar jeg en troika ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Walters mandler er min favoritt for øyeblikket! Spiser ikke noe nå, men gomlet i meg to ruter tidligere i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, vanskelig å velge en. Walthers mandler er god, men får så vondt i tennene av den :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Navifairy

Her er det omtrent umulig å komme med bare ét svar.. :fnise:

Men om jeg MÅ velge.. så tror jeg faktisk "Kinder Maxi" er favoritten.

Om vi snakker REN sjokolade, så må Freia Melkesjokolade være favoritten. Jeg er ikke så begeistret for Bergene Melk

eller Malboro, fra Sverige :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde håpet at melkesjokolade med jordbær skulle komme tilbake, men nei...

Så da blir det bare spising av de nest beste... Og det varierer litt etter dagshumør....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker godt skikkelig mørk sjokolade, og er derfor glad i sjokoladene fra Freia Premium-serien. Jeg spiser gjerne den aller mørkeste også, den med 86% kakao. Nam nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Premium marsipan sjokolade, bergene (både med og uten nøtter) og melkedrøm med bringebær og yoghurt er favorittene for øyeblikket.

Skal på butikken å handle straks :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huffsa

Nonstop!! :D

Liker også veldig godt stratos, kvikklunch med biter av chrisp og salt, Kinder bueno, eller sånne små, lange, runde stengene med noe hvitt inni som selges i 2pk. :)

Og krokanrull og appelsinkrokan (tror ikke de selger sistnevnte lenger, ikke her ihvertfall)

Sjokolade er så GODT :D :D

Endret av Huffsa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser faktisk Bergene Melk akkurat nå, men det er bare fordi den kosta 13 kr på butikken, og at jeg aldri hadde smakt den før.. Synes melkesjokolade er bedre!

Ellers synes jeg Kinder Maxi er den beste sjokoladen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonstop!! :D

Liker også veldig godt stratos, kvikklunch med biter av chrisp og salt, Kinder bueno, eller sånne små, lange, runde stengene med noe hvitt inni som selges i 2pk. :)

Og krokanrull og appelsinkrokan (tror ikke de selger sistnevnte lenger, ikke her ihvertfall)

Sjokolade er så GODT :D :D

Mener du denne?

Ahh, den er god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Melkedrøm med bringebær og Bergene Melk er favorittene for øyeblikket. Alltime favoritt er nok Kinder Maxi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Nonstop!! :D

Jeg også! Non Stop svarer definitivt til navnet sitt for min del, så jeg kjøper sjelden det. Ligger det en pose i skapet så er jeg der til stadighet, og det går ikke i lengden altså. :ler:

Ellers så liker jeg de fleste, men lørdagssjokoladen her varierer gjerne mellom Cuba, Daim, Toppris, Walthers Mandler eller småsjokolader fra Nidar.

Jeg er også glad i kraftig, mørk sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helnøtt er min favoritt. Men akkurat nå spiser jeg melkesjokolade fra first price..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smågodtsjokolade er mine favoritter, banansjokoladen (de lyse) + bringbærgele, for ikke glemme fudge :lur: og de med myk toffee inni, vet ikke hva de heter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...