Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 ....med en våt fitte Hvordan hadde du reagert om din partner sa dette? Innenfor et forhold hvor dere er trygge på hverandre. Hot or not?
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 For å si det sånn; når du hadde kommet etter ti minutter hadde jeg ligget godt pakket inn under dyna med pysjen på! Jeg hadde ikke blitt interessert i et sånt tilbud, det hadde bare fått meg til å føle at du bare bruker meg! Så nei takk!
Gjest Emo Fisk Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Jeg hadde likt det Men det må komme en kveld jeg er i godt humør. Dersom dama er sur på deg for noe, vil nok den beskjeden tas dårlig
magic-lulu Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 ....med en våt fitte Hvordan hadde du reagert om din partner sa dette? Innenfor et forhold hvor dere er trygge på hverandre. Hot or not? Kinky, opphissende:)
Gjest Ina Skrevet 11. juni 2010 #5 Skrevet 11. juni 2010 Sexy og herlig! Men så tenner jeg voldsomt på at mannen tar kontroll og bruker meg for sin egen nytelse
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2010 #6 Skrevet 11. juni 2010 Jeg hadde nok bare ledd og kalt mannen for en dust. Det er ikke sånt som tenner meg, men heller ikke noe jeg gidder å bli fornærma for.
Gjest loveli Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 Jeg hadde ikke klart å vente... Så sinnsykt tennende å få slike beskjeder!
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #8 Skrevet 11. juni 2010 Jeg skulle gå å legge meg, mannen min skulle bare dusje først. Da gav han meg følgende beskjed: Du våger ikke å sovne før jeg kommer. Gjett om jeg var klar når han kom ut av dusjen
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #9 Skrevet 11. juni 2010 Haha, det spørs på humøret, viss jeg var i det rette humøret hadde jeg stått klar på alle fire i sengen, og viss jeg var i feil humør hadde jeg bare lagt meg i pysjen, men om han likevel hadde klart å forføre meg der jeg lå i pysjen, noe som er opphissende også, så kunne det hende han fikk meg på alle fire om han var flink
Trillrund Skrevet 11. juni 2010 #10 Skrevet 11. juni 2010 Ville syntes at dette ble lange 10 minutter, men våt ville jeg nok vært umiddlebart etter beskjeden... Liker sånne "meldinger", men får dem altfor sjelden...
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2010 #11 Skrevet 11. juni 2010 Jeg hadde vært dryppende klar! For å si det sånn; når du hadde kommet etter ti minutter hadde jeg ligget godt pakket inn under dyna med pysjen på! Jeg hadde ikke blitt interessert i et sånt tilbud, det hadde bare fått meg til å føle at du bare bruker meg! Så nei takk!Hva spennende er du da med på i sengen? Heldigvis føler ikke jeg at jeg er ferdig med å være leken i senga. Det er deilig å bli kommandert av og til. Jeg føler absolutt ikke at jeg blir brukt. Mannen mine tenner på at jeg tenner på at han tar meg og ikke på det å ta meg, så i en sånn setting ville bruken absolutt være gjensidig.
Lorelai Skrevet 12. juni 2010 #13 Skrevet 12. juni 2010 Jeg hadde bare glist stort jeg! :D (Og gjort som han sa, selvsagt!) Jeg hadde absolutt ikke følt meg brukt! Det er jo snakk om en fast partner, ikke en random dude!
FantasDick Skrevet 12. juni 2010 #14 Skrevet 12. juni 2010 Hot! ..men det kan hende han får en "in your dreams!" om jeg er grinete.
Gjest KateW Skrevet 12. juni 2010 #15 Skrevet 12. juni 2010 Jeg hadde vel svar, VENTE TI MINUTTER? Why???
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #16 Skrevet 12. juni 2010 Så underdanige dere kvinner er! Why? Jeg ville aldri sagt noe så respektløst. Da ville jeg heller spurt høflig.
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 12. juni 2010 #17 Skrevet 12. juni 2010 Så underdanige dere kvinner er! Why? Jeg ville aldri sagt noe så respektløst. Da ville jeg heller spurt høflig. Høflig når det gjelder sex, og spesielt med fast partner, blir bare kjedelig.
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #18 Skrevet 12. juni 2010 Høflig når det gjelder sex, og spesielt med fast partner, blir bare kjedelig. Det er i det minste respektfullt. Men takk for opplysningen, nå vet jeg jo at dere submissive kvinner ikke har selvrespekt. Greit å vite uansett.
Marabou Skrevet 12. juni 2010 #19 Skrevet 12. juni 2010 Det er i det minste respektfullt. Men takk for opplysningen, nå vet jeg jo at dere submissive kvinner ikke har selvrespekt. Greit å vite uansett. Takk for opplysningen, nå vet vi at du ikke har filla peiling på sexlek. Uinteressant info uansett.
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #20 Skrevet 12. juni 2010 Det er i det minste respektfullt. Men takk for opplysningen, nå vet jeg jo at dere submissive kvinner ikke har selvrespekt. Greit å vite uansett. Fysj så kjedelig du er. Vi kvinner vil ikke ha så kjipe menn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå