jblover Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Hei Har siden to opplevelser tidligere for ikke så altfor lenge siden der jeg har gått mye og fått vondt under føttene, slik at det verker veldig, og på den andre gangen gjorde det vondt i beina også. Jeg og venninna mi hadde vondt i 2 dager tror jeg. Skikkelig støle. Men senere så har det vært to hendelser i byen der jeg har fått vondt under føttene plutselig, skikkelig vondt, slik at jeg vil la være å gå og stå fortest mulig. Så våknet jeg i går uten å ha gått eller trent dagen før med vondt sånn stølaktig i beina og dritvondt under føttene, særlig et sted der det føltes som et eller annet galt hadde skjedd et sted under føttene. Så hadde jeg følelsen av at noe kravlet under huden mi på føttene, å ja jeg vet at det ikke kan være et insekt men hadde følelsen av det. Og i dag så gikk jeg i en og en halvtime med regnstøvler, og hadde dritvondt under føttene ettgerpå, og har hatt sånn småvondt siden. Er dette normalt eller farlig på noen som helst måte? Er 14 år hvis dere lurer Jeg er kjent for å bekymre meg for mye, men bedre før enn for sent, hvis det er noe liksom
Gjest Tåfis Skrevet 12. juni 2010 #2 Skrevet 12. juni 2010 Få en av dine foresatte/foreldre til å ta deg med til en Ortoped. Dette er leger som er spesialister på bein og stillinger i beina (kort forklart) Undersøkelse hos en ortoped er smertefritt og kan kile noen ganger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå