mocci Skrevet 11. juni 2010 #1 Skrevet 11. juni 2010 Jeg har nylig opprettet en blogg på blogspot og lurer på om det finnes en oversikt over alle bloggene på blogspot? Kunne gjerne tenkt meg å finne noen blogger å følge også.
Roadrunner Skrevet 11. juni 2010 #2 Skrevet 11. juni 2010 Jeg har ikke sett noen egen oversikt (nå har jeg ikke letet heller forsåvidt ). Men jeg har fått tips om venners blogger, og sett hva de følger, lest litt her og der, og vips følger jeg endel blogger selv også gitt. Ellers ligger det vel endel på side2blogg, blogglisten etc, men der er jeg veldig sjelden inne. Kan kanskje være lurt og google litt? Hva er du interessert i for eksempel? Interiør? Håndarbeid, blogg generelt, foto, dyr? Finnes MASSE der ute... Er i grunn ganske koselig i bloggverden, selv om jeg ikke er av de som blogger mest eller er mest aktive
Grønt blad Skrevet 11. juni 2010 #3 Skrevet 11. juni 2010 Tror ikke det finnes en fullstendig liste. Mange bloggere har en liste over blogger de følger inne på bloggen eller i bloggprofilen. Vil anbefale deg å kikke på dem og på den måten "oppdage" nye blogger. Du kan jo også se hvem som har kommentert i kommentarfeltet, og se på bloggene deres. Kanskje du finner noe interessant? Det har i alle fall jeg gjort mange ganger.
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. juni 2010 #4 Skrevet 11. juni 2010 Bloggspot har ikke en egen oversikt. Men som nevnt blogglisten og bloggurat, der finner du masse blogger. Ta gjerne en titt innom min, en interiørblogg
mocci Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2010 ... Er i grunn ganske koselig i bloggverden, selv om jeg ikke er av de som blogger mest eller er mest aktive Kanskje du kan sende meg adresse til bloggen din på PM?
mocci Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2010 Bloggspot har ikke en egen oversikt. Men som nevnt blogglisten og bloggurat, der finner du masse blogger. Ta gjerne en titt innom min, en interiørblogg Tusen takk, skal definitivt sjekke ut bloggen din.
mocci Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2010 Bloggspot har ikke en egen oversikt. Men som nevnt blogglisten og bloggurat, der finner du masse blogger. Ta gjerne en titt innom min, en interiørblogg Da har jeg vært innom bloggen din, så utrolig flott! Jeg ble helt inspirert! Jeg skal legge meg til som følger. Min blogg er ikke en interiørblogg men hovedsaklig om min lille voffe og andre saker og ting som opptar meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå