Gå til innhold

Bestevenner på kg


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Har du noen gang tenkt på at kg-brukere du kanskje liker og ser opp til kanskje egentlig er en person du kjenner og som du ikke liker i virkeligheten, eller at personener du ikke liker egentlig er din bestevenn i virkeligheten eller noe?

Har du noen gang opplevd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Ja det har jeg tenkt på. Vi mennesker er fæle til å dømme andre på grunn av rykter vi har hørt for eksempel, eller hvordan andre ser ut. Så blir vi kjent med dem på et personlig plan som å snakke med dem eller å være her inne så forandrer kanskje situasjonen seg helt. Det har ikke skjedd her inne, men det har skjedd meg noen ganger ute i RL, at jeg har domt en person på utseendet eller rykter hvor jeg har kommet i en situasjon hvor jeg må forholde meg til denne personen og da har meningen om personen tatt en annen vending enn den opprinnelige, som oftest til det positive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Har du noen gang tenkt på at kg-brukere du kanskje liker og ser opp til kanskje egentlig er en person du kjenner og som du ikke liker i virkeligheten, eller at personener du ikke liker egentlig er din bestevenn i virkeligheten eller noe?

Har du noen gang opplevd det?

Nei, håper verden er større enn som så. Jeg tenker minimalt på hvem KG-brukerne "egentlig" er. Har nok annet å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ja det har jeg tenkt på. Vi mennesker er fæle til å dømme andre på grunn av rykter vi har hørt for eksempel, eller hvordan andre ser ut. Så blir vi kjent med dem på et personlig plan som å snakke med dem eller å være her inne så forandrer kanskje situasjonen seg helt. Det har ikke skjedd her inne, men det har skjedd meg noen ganger ute i RL, at jeg har domt en person på utseendet eller rykter hvor jeg har kommet i en situasjon hvor jeg må forholde meg til denne personen og da har meningen om personen tatt en annen vending enn den opprinnelige, som oftest til det positive.

Tror du har alt for lite å gjøre?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dhanu

Jeg reflekterer i det hele tatt svært lite over hvem brukerne her inne er IRL. KG-stoff hører hjemme på KG, syns jeg. Don't kiss and tell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg ikke tenkt på og meg bekjent har jeg ikke opplevd det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...