Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Hvor mye koster det å fjerne arr ca? Gjør det vondt? Har 3 arr jeg gjerne vil fjerne etter selvskading. Har en god del arr, men disse 3 er ganske store, og syntes alt for godt, og jeg vil helst fjerne de. De er ca 1cm tykke og 3,5cm lange..
Gjest cecilie Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Hvor mye koster det å fjerne arr ca? Gjør det vondt? Har 3 arr jeg gjerne vil fjerne etter selvskading. Har en god del arr, men disse 3 er ganske store, og syntes alt for godt, og jeg vil helst fjerne de. De er ca 1cm tykke og 3,5cm lange.. Hei Jeg har arr etter selvskading selv. Destverre er det lite vi får gjort. Jeg har prøvd å fjerne noen med laser. Resultatet ble helt ok. Jeg så på TVshop for en tid tilbake at de hadde en "dekk"krem som skulle ligge som et "lag" over huden. Den var også vannfast, men jeg har ikke funnet den i etterkant. Jeg tar en del sol for å "svi"bort arrene. Eller "tørke" dem ut. Men desverre ser det ut som om dette er noe jeg må ha resten av livet. Utrolig synd!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå