Gå til innhold

Værst for menn eller kvinner?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva er værst?

At en kvinne eller en mann er jomfru?

Og hva er værst av at en kvinne og en mann aldri har hatt kjæreste, men har hatt sex?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Verst for menn å aldri ha pult.

Verst for kvinner å aldri ha blitt elsket.

Skrevet

Hvorfor skulle det være verre for det ene kjønnet enn for det andre? :klø: Hvorfor skulle det være en forskjell?

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor skulle det være verre for det ene kjønnet enn for det andre? :klø: Hvorfor skulle det være en forskjell?

For et spørsmål. Fordi enhver kvinne uavhengig av utseende når som helst kan skaffe seg et ligg, mens selv attraktive menn må slite big time for å oppnå det samme. Hva tror du egentlig?

Gjest Gjest
Skrevet

For et spørsmål. Fordi enhver kvinne uavhengig av utseende når som helst kan skaffe seg et ligg, mens selv attraktive menn må slite big time for å oppnå det samme. Hva tror du egentlig?

Hun er dame. Hun har aldri måttet slite for å få seg et ligg så hun aner ikke hvordan det er.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

TS her :)

Jeg spør fordi alt er så vanskelig når det kommer til sånt.

Det er mer viktig for en mann å miste jomfrudommen, enn det er for en kvinne,

men det er lettere for en kvinne å miste jomfrudommen, enn det er for en mann.

Kvinner skal være så søte og uskyldige og menn skal ha så mye erfaring.

Det blir veldig komplisert da, syns jeg ...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Å være jomfru er vel like ille for begge, de har jo gått glipp av mye moro

Skrevet

Jeg har inntrykk av at menn er mer opptatt av å få seg et ligg enn det damer er, så det er kanksje verst for menn?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Å være jomfru er vel like ille for begge, de har jo gått glipp av mye moro

Det er vel som oftest mest moro for mannen, vil jeg tro?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er vel som oftest mest moro for mannen, vil jeg tro?

Da har hun seg med feil mann, eller så er det tro over vite.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Da har hun seg med feil mann, eller så er det tro over vite.

Da har jeg vel ikke møtt den rett enda, da ...

Skrevet

Kanskje nettopp derfor værst for kvinner . . .

For da det tydeligvis ikke utseende eller tilgangen som har gjort at det ikke har blitt noe på henne. Men snarere oppførsel, e.l.

Skrevet

Det er kanskje noe i det du sier. Men hvem har alle kvinnene sex med da? Er det de samme mennene som får seg hver gang?

Gjest Gjest
Skrevet

Det er kanskje noe i det du sier. Men hvem har alle kvinnene sex med da? Er det de samme mennene som får seg hver gang?

Ja.

Gjest fireflies
Skrevet

Jeg tror det er verst for menn, spesielt med tanke på kameratgjengen.

Gjest Gjest
Skrevet

Errr, what? Kan ikke akkurat si at det stemmer, men kanskje jeg er et unntak. Mulig jeg til og med kan havne i guiness rekordbok for et rekordstygt, kvinnelig ytre. Jappjapp.

Etter det mine erfaringer tilsier, så har du faktisk feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...