Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen andre her på KG som definierer seg som festrøykere?

Jeg anser meg selv som det vertfall, kanskje litt for å døyve samvittigheten da men...

Saken er, jeg røyker så lite at jeg ikke føler jeg EGETNLIG røyker. er snakk om kanskje en-to sigaretter i uken, av og til ingen. hvor farlig er dette egentlig?

Skjønner at null er bedre enn 1, men er det veldig farlig? jeg mener, tenk all røkyen du får i deg om du sitter på et utested en kveld, selv om du selv ikke fyrer opp en?

Videoannonse
Annonse
Gjest molte
Skrevet

Hehe, jeg har også vært der.

Det er jo farligere jo mer du røyker selvsagt, men litt kan også være skadelig. Hvorvidt akkurat DU tar skade, vet du ikke før det er for sent.

Ang. passiv røyking, det er også skadelig ja, men om du selv røyker i tillegg, får du dobbel dose, om du skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Jeg er også fest røyker. Dvs jeg røyker kun på fest.. Har røyket fast, men slutta for et par år siden. Røyker sikkert 10-15 røyk i løpet av kvelden når jeg drikker. (1-2 ganger i mnd). Men helt røykfri ellers da. Syns bare øl og røyk smaker så bra sammen:)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har røyka fast i mange år og ønsker veldig å slutte, men problemet er at jeg sprekker hver gang jeg drar på fest. Syns som rosaprosa at øl og røyk er en flott kombinasjon! hehe

Har dere noen tips til meg om hvordan jeg bare kan være festrøyker? Problemene starter dagen derpå ved at jeg tar en røyk igjen, ofte fordi jeg er så sliten og trett at jeg "glemmer" meg tror jeg.....

Gjest molte
Skrevet

Har dere noen tips til meg om hvordan jeg bare kan være festrøyker? Problemene starter dagen derpå ved at jeg tar en røyk igjen, ofte fordi jeg er så sliten og trett at jeg "glemmer" meg tror jeg.....

Kast resten av røykpakken når du drar fra festen, ikke like lett å glemme seg når man må ut for å kjøpe. Ellers er det sånn med mange røykere, at de ikke kan være bare festrøykere. Enten røyke, eller kutte helt ut :)

Skrevet

Jeg er festrøyker, men i den forstand at jeg ikke røyker hver gang jeg drikker. Jeg har heller aldri røyket fast. Kommer ann på hvem jeg er sammen med på fest siden de fleste vennene mine ikke røyker.

Skrevet

Jeg røyker som regel så mye på fest at dagen derpå blir jeg het kvalm bare ved tanken på røyk:)

Gjest fireflies
Skrevet

Fatter ikke hva som er vitsen med å festrøyke for dere ikkerøykere? Altså, dere røyker jo ikke i utgangspunktet, så hva er det som gjør at dere plutselig får lyst (?) på røyk med alkohol innabords?

Skrevet

Jeg trenger i grunn ikke alkohol en gang, synes rett og slett bare det er godt, tro det eller ei! Kjenner gjerne et lite suge et par timer etterpå, men klarer helt fint å ikke ta meg en røyk til, selv om jeg har lyst.

Føler rett og slett bare av og til for å "unne" meg en sigarett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...