Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Skrevet 10. juni 2010 Hei! Først, det er bare to mnd siden sis GU med alle tester og jeg har en langvarig trofast samboer, jeg tror ikke det er snakk m kjønnsykdommer. Har har svidd litt når jeg gikk på do, så jeg undersøkte litt med et speil nå og fant på innsiden av kanten på indre kjønnslepper to melkehvite flekker. Det var hvitt vev som "satt fast" og det så feil ut, i og med at det var på ene siden. Lurte veldig på hva dette var, men blir sår på slimhinner eller områder med sånn tynn hud hvite kanskje? Jeg håper svaret er ja. Jeg var sår i slutten av forrige uke og hadde litt blod på dopapiret mandag/tirsdag.. jeg trodde det var en kvise eller et inngrodd hår, noe jeg har hatt før. Dersom dette hvite er vanlige sår på et slikt område så kan det kanskje fortsatt være kviser... men for noen dager siden begynte jeg på noen pillekur som kan endre bakteriefloraen i underlivet i en ukes tid, mulig det som har forverrer? Uff. Hadde vært fint med en liten forklaring.
Gjest gjest Skrevet 10. juni 2010 #2 Skrevet 10. juni 2010 Ett tips kan være: http://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/kondylomer.php
Gjest stine Skrevet 10. juni 2010 #3 Skrevet 10. juni 2010 men kan ikke få inngrodde hår på de indre kjønnsleppene siden det ikke er hårvekst på dem. Sopp kanskje? Siden du nevner tbl som kan endre balansen der nede, så er jo det ganske sannsynlig.
Gjest auda Skrevet 12. juni 2010 #4 Skrevet 12. juni 2010 Synes du skal bestille deg en time hos legen/GY. Du kan ha fått en infeksjon i underlivet av tarmbakterier.De gir lignendes smerter,sår osv. Kun en test hos lege kan gi deg rett svar. Om du har dette,vil du få antibiotika kur mot denne type infeksjon.
Strix Skrevet 12. juni 2010 #5 Skrevet 12. juni 2010 (endret) Mitt første tips er å gå til en dyktig(!) gynekolog. Deretter kan jeg legge til at det minner mye om Lichen Schlerosis. En god gynekolog vil kunne se dette, evt. ta en vevsprøve som gir deg sikkert svar. Endret 12. juni 2010 av Strix
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå