Gå til innhold

Nå forstår jeg ingenting.

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt hva som skjer med meg nå for tiden , jeg er en dame i min beste alder 35 + . I det siste har jeg så lyst på sex hele tiden. Kan ikke akkurat skryte av at jeg og mannen har hatt så ofte sex før. Men den siste tiden har jeg vært og er utrolig villig.! Fantaserer ofte om sex, og gjerne med flere.

Jeg er vel egentlig litt sjenert av meg på sex fronten, men begynner nok å bli sikrere på meg selv og kjenner kroppen bedre også!

Har vært sammen med mannen min i 15 år, gift i 10. jammen bra at ting blir bedre og bedre!!

Har fri fra jobb i dag, så nå skal jeg gå ta meg selv litt! :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikkje sei noko anna enn GRATULERER ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er på din alder med like langt forhold og har det akkurat på samme måten!!! :)

Kanskje vi har kommet over en milepæl aldersmessig?

Kjempbra for deg og meg :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja, kansje en milepæl i livet :jepp: Håper virkelig det varer.

Får jo bare nyte livets gleder!

Mannen er også strålende fornøyd. (stakkars han har jo levd sammen med meg lenge uten regelmessig sex) Så får vi se om vi skal utvide horosonten litt etterhvert, hadde jo vært veldig spennende med en eksta...! :)

Gjest Gjest
Skrevet

For denne ene gangens skyld skal jeg legge av meg min gretne habitus og si noe positivt: så bra for deg, TS! Nyt det til fulle (mens det varer, nei tilbakefall må skjerpe meg)

Kvinner på din alder og oppover i førtiåra er rådeilige også da. Selvtillit i spader, avslappet holdning, ikke lenger jag etter å stifte familie kanskje, og former, former, former......Nevnte jeg former? :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Måtte flire litt når jeg leste innlegget ditt. Jeg var på tur med beste kompisen min igår og sa til han at jeg aldri hadde hatt lyst på så mye sex som nå når jeg er fyllt 30 år hehe. Han sa det var visst hel normalt. Typisk at kjæresten min som er et par å yngre ikke har like stort behov som meg og jeg som ikke trodde jeg var så glad i sex så feil kan man ta.

Gjest Micka
Skrevet

Av og til lurer jeg på om det er kåte menn som starter slike tråder som dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...