Livets datter Skrevet 23. september 2003 #1 Skrevet 23. september 2003 En morsom tanke. For deg er det en dagligdags ting å kaste et blikk ut, enten fordi du lurer på hva "den lyden" var for noe, for å sjekke været, el.l. Men hva ser du egentlig når du kikker ut av stue-vinduet ditt? Jeg ser stort sett bare fabrikker og et par forretninger.
minniepus Skrevet 23. september 2003 #2 Skrevet 23. september 2003 Masse. Fjord, fjell, naboblokka, lekeplass, rekkehus, friområde... Jeg bor på en topp.
Gjest Tex Skrevet 23. september 2003 #3 Skrevet 23. september 2003 Jeg ser også masse. Men det som dominerer er en diger asfaltert plass ungene bruker å sykle på, pluss masse rekkehus litt på siden.
Quinden Skrevet 23. september 2003 #4 Skrevet 23. september 2003 En plen som burde vært klippet og en hekk som burde klippes
Gjest lmari Skrevet 23. september 2003 #5 Skrevet 23. september 2003 Rett inn i murveggen på nabohuset. Har stuevindu inn mot bakgården, og tvers over oss bor det en ung gutt som tydeligvis har kroppen full av hormoner. Selv om det er 15-20 meter bort dit, ser vi tydelig håndbevegelsene hans når han sitter foran tv-en sin... (vi skjønner ikke at han orker opp til 2-3 ganger på en kveld, men det er nå en gang sånn han holder på..) Det har blitt den store attraksjonen for alle som kommer på besøk til oss -alle vil se på runkemannen!! Heldigvis har vi en svær bjørk på siden, så vi ser i det minste litt grønt også...
Livets datter Skrevet 23. september 2003 Forfatter #6 Skrevet 23. september 2003 Det har blitt den store attraksjonen for alle som kommer på besøk til oss -alle vil se på runkemannen!! :o :o :o
Quinden Skrevet 23. september 2003 #7 Skrevet 23. september 2003 Rett inn i murveggen på nabohuset. Har stuevindu inn mot bakgården, og tvers over oss bor det en ung gutt som tydeligvis har kroppen full av hormoner. Selv om det er 15-20 meter bort dit, ser vi tydelig håndbevegelsene hans når han sitter foran tv-en sin... (vi skjønner ikke at han orker opp til 2-3 ganger på en kveld, men det er nå en gang sånn han holder på..) Det har blitt den store attraksjonen for alle som kommer på besøk til oss -alle vil se på runkemannen!! Heldigvis har vi en svær bjørk på siden, så vi ser i det minste litt grønt også... På tide å ta inngangspenger da kanskje
Gjest lmari Skrevet 23. september 2003 #8 Skrevet 23. september 2003 Inngangspenger er en fin ting - vi har i det minste skaffet oss kikkert...
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #9 Skrevet 23. september 2003 Det har blitt den store attraksjonen for alle som kommer på besøk til oss -alle vil se på runkemannen!! Herregud jeg ler meg i hjel......... Utenfor mitt vindu ser jeg en videregående skole, masse eneboliger, masse byggningsarbeidere som holder på å sette opp et leilighetskompleks.
Gjest mattahara Skrevet 23. september 2003 #10 Skrevet 23. september 2003 Jeg ser hagen vår med et rødt gjerde rundt..... I hagen står det to tre setere og en do og en vask.... Lekkert blir fjernet i morgen da Når jeg ser etter så ser jeg en del som skulle vært gjort ja *sukk*
manji Skrevet 23. september 2003 #11 Skrevet 23. september 2003 Ack. Jeg har en praktfull utsikt rett inn i murbygget på andre siden av gata, og rett ned på en av de mest trafikerte gatene i Trondheim (vaske vinduer her i gården er nytteløst). Der jeg bodde sist hadde jeg utsikt rett bort på Beamish bryggeriet. 8)
Sofia Skrevet 23. september 2003 #12 Skrevet 23. september 2003 Jeg har ganske fin utsikt faktisk. Jeg ser det typiske "Tromsøpostkortbildet", av Tromsøbrua, Ishavskatedralen og sundet og hurtigruta som ligger til kai. Dersom jeg snur meg og ser i et annet stuevindu ser jeg rett opp på fjellet og fjellheisen. Et annet yndet foto-objekt for Tromsø-postkort. Sitter ofte med kveldsteen min og glor ut av vinduet. Har ingen innsikt heller så det er veldig deilig.
manji Skrevet 23. september 2003 #13 Skrevet 23. september 2003 Der jeg bodde sist hadde jeg utsikt rett bort på Beamish bryggeriet. 8) For en person som ikke drikker burde jeg kanskje stille meg likegyldig.
Gjest Virvel Skrevet 23. september 2003 #15 Skrevet 23. september 2003 Jeg kan se huset til onkelen min og vår felles hage med litt trær og busker og sånn, nabohus... Det er i grunnen ikke så veldig spennende - vi har i hvert fall ingen runkemann.
Gjest Tex Skrevet 23. september 2003 #16 Skrevet 23. september 2003 Runkemannen..... Herregud er det mulig....... For en skjebne
Gjest Candyfloss Skrevet 23. september 2003 #17 Skrevet 23. september 2003 Jeg har tre vinduer i stuen. Fra det ene ser jeg inn i de andres hage, noen ganger stopper jeg litt opp for å se deres søte barn når de leker. (Det er i sånne stunder jeg ønsker meg barn.) Fra det andre vinduet ser jeg ut mot en annens hage,og videre mot bekken (der man fanger søte, ekle rumpetroll ). Og fra det tredje vinduet ser jeg ut mot de illeluktende søplekassene der kråkene samler seg..lovely view
Gjest sunshine-t Skrevet 23. september 2003 #18 Skrevet 23. september 2003 hagen vår og plenen, en del trær og havet på fine dager.
Gjest Kveldsvisitt Skrevet 23. september 2003 #19 Skrevet 23. september 2003 Det har visst begynt å regne.....(bombe) Får vel bare kjøre Trans Amén i garasjen igjen, sukk.....
Klips Skrevet 23. september 2003 #20 Skrevet 23. september 2003 Du har mange gode ideer du, livets datter. jeg ser: balkongrekkverket mitt, utenfor der: villastrøket bortenfor, bak der igjen: en del av oslo bor på en topp, så jeg har ganske fin utsikt liker spesielt å se utover byen om natten når det glitrer i tusen lys ut av kjøkkenvinduet liker jeg også å titte, der ser jeg: - stuevinduene til alle i blokken bak, ingen runkemann, men mye annet - asfaltert plass der det spilles ball om sommeren og gås på skøyter om vinteren - grøntområder der snuppa mi skal leke når hun blir stor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå