Pumba Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Hei! Jeg har "laget" sjokoladehjerter som jeg tenkte putte i ett glass som jeg skal dekorere og gi som "kort" i bursdag... hjertene har jeg laget av smeltet melkesjokolade i hjerteisbit former som jeg har fryst og "dekorert" med striper av hvit sjokkolade.. Det jeg lurer på er om det er noen som har en anelse om hva som er best i forhold til innpakking? Planen var å bare putte dem i ett "fetaost" glass som jeg skal dekorere, men så tenkte jeg at kanskje de da ville smelte sammen eller klisse seg? Tips til hvordan jeg kan gjøre dette? Eventuelt en annen fremgangsmåte for å "lage" sjokolade hjerter (jeg har enda mer sjokolade) Takk for tips!! :D
Fortunatus Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Hva med slik blank cellofan? Da vises jo hjertene og de smelter ikke sammen
Gjest navnelapp Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Viss du oppbevarer det kjølig så vil dei ikkje klistre seg saman.
Pumba Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2010 Takk for gode forslag! Jeg skal ta med meg glasset i noen timer i bil så får ikke stått kjølig hele tiden, men her hjemme funker det bra! Cellofan har jeg så tror jeg prøver det. men ideen din Pupsi virket også lur ;-) Jaggu meg smakte de godt også spørs om jeg har noen igjen når kvelden er omme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå