MartaIfarta Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Virker som det er veldig mange her som har fått utført brystreduksjon her, heldige dere da!! Hvilken Bmi hadde dere da dere ble operert, og hvilken klinikk ble dere operert på? (Altså...dere som har fått gjort d på medisinsk grunnlag) Håper på maange svar
RedRobbin Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Virker som det er veldig mange her som har fått utført brystreduksjon her, heldige dere da!! Hvilken Bmi hadde dere da dere ble operert, og hvilken klinikk ble dere operert på? (Altså...dere som har fått gjort d på medisinsk grunnlag) Håper på maange svar Jeg hadde BMI på 27 da jeg ble operert. I følge legen min er grensen for å få operasjon på 28. Jeg ble operert på Colosseum Klinikken
Gjest Veronica Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Jeg hadde bmi på 23, og jeg ble operert på aleris i oslo
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Husker ikke min eller om jeg sjekket den overhodet. Jeg var ganske tynn, men veldig store pupper. De sa ikke noe til meg om at den hadde noe å si. Ei vennine av meg måtte slanke seg ganske mange kilo når hun skulle opereres. Lykke til med nye pupper
MartaIfarta Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2010 Takk for svar Legen på Aleris sa at grensen var på 28 ja, mangler 2 kilo for å komme ned på bmi på 28..men ifølge legen på Aleris så må jeg ned 7...skjønner ikke helt hvordan de regner Bmi?? Noen som vet? Finnes d flere måter å regne ut bmi? *Lei av å være puppeguri*
Gjest Eurodice Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Takk for svar Legen på Aleris sa at grensen var på 28 ja, mangler 2 kilo for å komme ned på bmi på 28..men ifølge legen på Aleris så må jeg ned 7...skjønner ikke helt hvordan de regner Bmi?? Noen som vet? Finnes d flere måter å regne ut bmi? *Lei av å være puppeguri* Bmi (body mass index) er vekten din dividert på høyden (i meter, f.eks. 1,70) i annen potens
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #7 Skrevet 10. juni 2010 Så jeg som er 177 cm høy og og veier 65 kg har en BMI på 20,74. Jeg tar : 65 / (1.77 x 1.77) = 20.74
MartaIfarta Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2010 Ja, det var det jeg også trodde! Stemmer overhodet ikke det legen regnet ut...merkelig!
Gjest anonym Skrevet 10. juni 2010 #9 Skrevet 10. juni 2010 jeg har en bmi på 21 og ble operert på aleris
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå