Gjest Flode Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Ostekakemuffins!!! Har dere noen gang hørt et mer fantastisk ord??? Er det noen oppskrift å anbefale?? Det MÅ jo bare være fantastisk godt!!!!!!
Tussilago_2 Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 håpet på oppskrift jeg, når jeg så tittelen :jepp: Hørtes godt ut
I.am.me Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Tro om det går an å lage ostekakemuffins på den enkle måten å bare lage ostekremen og det laget med kjeks, og bare fylle disse i vanlige muffinsformer og la dem kjølne? Det blir som mange mini-ostekaker da
NullHull Skrevet 10. juni 2010 #4 Skrevet 10. juni 2010 (endret) Tro om det går an å lage ostekakemuffins på den enkle måten å bare lage ostekremen og det laget med kjeks, og bare fylle disse i vanlige muffinsformer og la dem kjølne? Det blir som mange mini-ostekaker da Ja, det går fint. Jeg har selv gjort det, og her har du en frøken som viser et eksempel i bilder. Endret 10. juni 2010 av NullHull
Lykkelitenen Skrevet 10. juni 2010 #5 Skrevet 10. juni 2010 (endret) Høres ekstremt nam ut! Må prøves Går sikkert ann å lage med amerikansk versjon også, at en først lager bunnen i muffinsformer og steker, så fyller med ostefyllet og steker videre til de er fate i kantene og så avkjøler. Mange minikaker, genialt i selskap eller om en bor alene... Slipper å ha en hel kake stående for ett stykkes glede Tror nesten jeg må prøve Endret 10. juni 2010 av Lykkelitenen
NullHull Skrevet 10. juni 2010 #6 Skrevet 10. juni 2010 Ostekakemuffins!!! Har dere noen gang hørt et mer fantastisk ord??? Er det noen oppskrift å anbefale?? Det MÅ jo bare være fantastisk godt!!!!!! Jeg hadde en gang tenkt å prøve meg på oppskriften du finner her som "Bursdagstips #4 : Sjokolade og cheesecakemuffins", men jeg har aldri kommet så langt og vet ikke om de er like gode som de høres ut. Men verdt et forsøk, kanskje?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå