Gå til innhold

Jeg blør MYE...

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har i alle år gått på Loette p-piller, og hoppet myye over mensen, når jeg først har hatt den har jeg hatt den i toppen 3 dager, og veeldig lite blod.

Da jeg slo opp med kjæresten min for ca 2,5mnd siden, sluttet jeg på pillene, egentlig bare fordi jeg var tom. Så fikk jeg mensen for kanskje 1,5mnd siden, og nå på torsdag fikk jeg den igjen... eller, det blør iallefall. Så masse som jeg aldri har opplevd før, det rinner konstant, går gjennom klær, og jeg må bytte bind hver andre time. Har aldri brukt tampong, men har måtte begynne med det sammen med bind nå, likevell så kan det gå igjennom.

Jeg har vært "dom" og hatt ubeskyttet sex i mellomtiden etter jeg slo opp med eksen.

Er det normal mens? Kan det være spontanabort?

Jeg har ikke særlig smerter, litt uvel i magen bare, og litt smerter i ryggen.

Trodde jo det var mens, men når det ikke avtar eller minker i det hele tatt, så begynner jeg å lure... det blør masse enda, og i morgen har jeg jo hatt det i ei uke.

Dette er iallefall veldig unormalt for meg, siden jeg aldri har hatt noe særlig mens.

Har tenkt å kontakte lege om det fortsetter til helga, men vil gjerne høre andre meninger og erfaringer om hva det kan være..

Takk!

Hilsen meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får også større blødninger når jeg har sluttet på p-pillene. Jeg ville kontaktet lege hvis blødningene varer lengre enn en uke :)

Gjest trådstarter
Skrevet

Men jeg har også begynt på igjen med pillene, men det var jo fordi jeg ventet på mensen for å begynne på de, så tviler pillene har noe å si nå egentlig.

flere?

Gjest Gjest
Skrevet

Nå kan ikke jeg snakke for alle som har spontanabortert, og jeg vet heller ikke hva som er vanlig. Men når jeg spontanaborterte så blødde jeg EKSTREMT mye i ett døgn. Etter det døgnet så avtok blødningene veldig fort (men varte i tre-fire uker, men da veldig svakt. kunne bruke truseinnlegg de siste to ukene, istedenfor bind). Som sagt - det var slik jeg opplevde en spontanabort, og derfor virker det ikke som at det er det, i mine øyner, men for alt jeg vet kan det ha vært MANGE som har en heelt annen erfaring enn meg. Hadde forresten så kraftige smerter at jeg spydde, svimte av osv. Det kan rett og slett bare være en veldig kraftig mens? Har hatt det flere ganger selv, og spesielt etter at jeg sluttet på pilla! Før det - enten jeg hadde hoppet over mens noen ganger eller ikke, så var det forholdsvis korte og svake blødninger. Om det ikke avtar kan du jo snakke med legen om det? Det gjelder forøvrig også om du f.eks begynner å bli mye svimmel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...