Gå til innhold

Skreddersydd utdrikningslag - Trenger tips

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Skal arrangere et utdrikningslag. Bruden jobber som lege og har lyst til å gjøre litt ut av dette.

Noen tips?

- Tenker alt fra å sette opp en stand, der hun må svare på spørsmål fra forbipasserende. "Ask the doctor". Vet ikke om dette blir gøy eller mer utdriting.. Kan tilføye at bruden er veldig lite selvhøytidlig og at hun alltid ler av klumsete ting hun gjør (som er støtt og stadig).

- Fjernstyre henne via mobilen. Oppkledd i legeantrekk må hun f. eks. innom apotektet og stille pinlige spørsmål.

Er åpen for alle ideer. Vil det skal være noe hun selv kan le av, ikke føle at hun blir driti ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kjenner ikke jeg bruden, men begge de to forslagene syns jeg handler om å drite henne ut. Hva med å la henne møte en person hun har lært mye av faglig? Eller noen hun ser opp til? Lag en medisinquiz, og la henne vinne premier fra dere ettersom hun svarer rett (eller galt..).

Selv er jeg overhodet ikke typen til å stå på gata og gjøre ting, og er så lykkelig for at min forlover ikke fant på noe sånt :klemmer:

Hun lagde et skikkelig koselag til meg med god mat, drikke, hyggelige aktiviteter alle kunne være med på, og sørget for at de jeg er glad i var tilstede. Siden flere av venninnene som kom ikke er slike jeg ser hver uke (eller hvert år faktisk!) var det utrolig deilig å ha et avslappende utdrikningslag hvor vi fikk god tid til å skravle og bare kose oss alle venninnene:)

Skrevet

Jeg syns også dette blir for mye utdriting. Men det er meg da. ;)

Hvis du vil gjøre noe ekstra ut av at hun er lege, kan du ikke holde det innad i gjengen? Noe ala medisinquiz som foreslått over?

Skrevet

Det siste jeg ønsker for mitt utdrikkingslag, er å føle at jeg er på jobben!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig med de over, kjipt å gjøre noe ut av jobben! Er jo ikke noe gøy å bli minnet på jobben i sitt eget utdrikningslag! Og enda viktigere - begge deler er utdritning! Det er gøy for dere, ikke for hun. Det skal være omvendt, bruden skal kose seg! Lag mye heller drømmedagen hennes der hun får kose seg så mye som hun bare kan! Legg opp aktiviteter som hun finner stor glede i og la hun slippe å bli flau!

Synes det virker som du bør tenke litt annerledes enn det du har gjort til nå :)

Skrevet

Jeg derimot synes "ask the doctor" var en veldig god ide,hadde dette blitt gjodt mot meg hadde det bare vært moro, men så er jeg typen som ikke tar meg selv så veldig høytidelig og heller ikke føler at jeg blir driti ut. Jeg hadde synes at det var litt kjedelig hvis utdrikningslaget mitt bare besto av god mat og vanlige aktiviteter, det gjør jeg jo hver helg.

Synes det kommer veldig ann på situasjonen, hadde utdrikningslag for min søster og hun hadde regelrett drept meg hvis jeg hadde gjort noe lignende mot henne. Mens hun selv hadde utdrikningslag for en venninne hvor de gjorde noe lignende, men det skal sies at begge lagene ble meget vellykket .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...