Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Jeg har litt nuppete og rødlig hud på brystet for tiden, hårtap (ikke flekkvis) og uren hud. Kan dette skyldes for mye A-vitamin? Jeg har vært hos legen og tatt blodprøve, og resultatene var visst helt fine, men om de sjekket meg for a-vitamin aner jeg ikke. Jeg spiser til vanlig en del fet mat (har kompansert for dette ved å redusere på karbohydratene, så det går helt utmerket), samt tar Sanasol (flytende vitamintilskudd) og tran. I blant holder jeg meg til den anbefalte mengden, dvs 1 spiseskje av hver pr dag, men noen ganger hender det jeg tar to spiseskjeer med tran, eller to med Sanasol. Er det mulig jeg rett og slett får i meg for mye? Hva er symptomene på vitaminforgitning? Jeg føler meg frisk og normal, og har ingen andre fysiske plager enn hudproblemer og hårtap. Er slank, ung og i god fysisk form.
AnneBonny Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 (endret) Ta blodprøve igjen, og en håranalyse. Håranalyse får også frem viktige ting en blodprøve ikke dekker. Endret 9. juni 2010 av Aubrey
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå