Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Da jeg var ung hadde jeg veldig kraftige menssmerter, men etterhvert som jeg ble eldre (og begynte å trene) avtok disse. Jeg har gått på Cerazette siden jan/feb i år. En av de første ukene med Cerazette hadde jeg så kraftige menssmerter at jeg ikke klarte å gjøre noe, fordi jeg holdt på å svime av, pluss at smerten var så intens. Legen visste ikke hva det var og sa ikke noe. Hadde i starten mye spotting (uten smerter), men har nå ikke blødd noe siden april. I går kveld kjente jeg sterke murringer, og da jeg våknet i morges klarte jeg ikke å stå oppreist fordi jeg har så vondt. Har hatt noem ekstreme smerter, og har holdt på å svime av mange ganger i dag. Prøve å ringe legekontoret, men fikk ikke noe svar. Blør egentlig ikke. Men er noe slags hvit utflod med litt rosa farge innimellom. Er det noen som kan berolige meg, om dette er normalt?
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Hversåsnill å hjelp meg hvis noen vet!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå