Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Skrevet 9. juni 2010 Sikkert et veldig dumt spørsmål, men jeg lurer:p Skulle suge typen her om dagen og før jeg begynte rant det liksom noe væske ut. Det så ikke ud som sæd (som jeg forbinder med hvitt og ikke så flytende), lignet mer på urin:s Spurte han hva det var og da sa han "sæd tror jeg". Syns det var litt turn-off fordi jeg følte ikke det var sæd:s Senere kom også litt, men det var mer klissete og lignet mer på sæd. Hva tror dere det er? Er det vanlig at det kommer væske ut før og under suging, men før han kommer? Har ikke turd å gjøre det etter denne opplevelsen:p
Djungelvrål Skrevet 9. juni 2010 #2 Skrevet 9. juni 2010 Det er smøring for oss jentene som kommer ut, denne kan også innholde sædceller.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Det er smøring for oss jentene som kommer ut, denne kan også innholde sædceller. Åh, det har jeg aldri hørt om en gang! Fikk litt panikk for å ta den i munnen når jeg mistenkte det var urin nemlig Sæd derimot gjør ingenting:) Takk:)
<CupCake> Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Godt kjent som 'pre-cum' her.. altså 'Før-Sæd' Er basicly glidemiddel og hvis du gnikker en finger eller håndflaten over så vil du merke at det ofte kommer mer - praktisk om du skal hjelpe han å runke - litt smøæring. Det er også derfor 'hoppe av i svingen' aldri er noe god ide, siden som sagt over her så kan dette inneholde sædceller så du kan i teorien bli gravid om du har ubeskytta sex selv om han ikke kommer inni deg. Så ta det med ro, han lekker ikke urin
Hinata Skrevet 9. juni 2010 #5 Skrevet 9. juni 2010 Godt kjent som 'pre-cum' her.. altså 'Før-Sæd' På norsk kalles det for forsats
Gjest MikeWaters Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 På norsk kalles det for forsats Her i huset går det under definisjonen afrodisiak
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2010 #7 Skrevet 9. juni 2010 Det er smøring for oss jentene som kommer ut, denne kan også innholde sædceller. Anal-retardent som jeg er skal jeg korrigere denne påstanden med litte granne informasjon. Det er riktig at forsatsen KAN inneholde sædceller. MEN det forutsetter at han har kommer for ikke så veldig lenge siden, slik at det fortsatt er sædceller igjen i urinrøret. Ellers er den væsken like sædcelle-tom som glidemidlet i vagina. Det er ikke farlig. Ikke heller er det urin.
<CupCake> Skrevet 9. juni 2010 #8 Skrevet 9. juni 2010 På norsk kalles det for forsats Takker og bukker, Norsken min er ikke alltid som den skal
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2010 #9 Skrevet 9. juni 2010 Bare for å bekrefte, det kalles forsats ja! Er væske som prostata produserer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå