Gå til innhold

vingle vil bli mamma

vingle

Anbefalte innlegg

Nå er jeg tilbake på nett etter å ha hatt en langhelg uten!

I går var jeg sikker på at TR skulle komme i dag, hadde typisk "mensmage" med murringer og oppblåsthet. Men selv om murringene har fortsatt i dag glimrer tanta fremdeles med sitt fravær!

Tok en test i dag tidlig som viste en ganske svak, men også ganske umiskjennelig strek... :hakeslepp: Så nå svever jeg mellom å faktisk tro på det og slippe meg løs i jubel og å forbli rolig og avventende (tar en test til i morgen tidlig :jepp: )

Skal til legen i morgen tidlig for å ta leidenmutasjon-blodprøven, så det passer jo bra å finne ut! Bør vel kanskje nevne da at jeg muligens er gravid :fnise::vetikke::gravid::duskedame::hoppe: :rødme: (ahh, eeelsker smilyer!)

Og :velkommen: Zia :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er gravid! :sjokk::hoppe::gravid::bolledeig:

Alt føles som vanlig, men likevel er alt helt nytt :rødme:

Var hos legen og fikk tatt blodprøven i dag tidlig, og da tok de en graviditetstest også.

Så nå sitter jeg og prøver å motkjempe lysten til å plukke opp telefonen og ringe mamma og fortelle det med en gang...

Har tenkt til å finne på en morsom måte å fortelle familien det på. Noen som har gode forslag?

Jeg er veldig glad i å lage kort, og får mye skryt for dem, så det er jo en mulighet. Men hva skal det stå på det i så fall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne:

Er du :gravid: blitt!! :hoppe::danser::nigo::klemmer:

Det er jo fantastisk! :nigo:

Skjønner lysten til å fortelle er stor :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra!!! Gartulerer med positiv test! :)

Takk for det :) Håper du er rett i hæla mine! *krysser fingre* :klemmer:

:dåne:

Er du :gravid: blitt!! :hoppe::danser::nigo::klemmer:

Det er jo fantastisk! :nigo:

Skjønner lysten til å fortelle er stor :jepp:

Takk Pupsi! Det var nok babystøvet fra deg som gjorde susen :rødme:

Ja, jeg snakker med mamma om det meste, men prøvingen ville jeg ikke fortelle om, for jeg tenkte at det blir mer stas å fortelle når det klaffet hvis hun ikke har hørt noe først ;) Så nå brenner jeg veldig etter å si det! :skravle:

Endret av vingle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk skal dere ha Muskat og Iril! :)

Har egentlig lyst til å løpe ut og fortelle det til "hele verden", og da er det jammen meg fint at jeg kan fortelle det her i hvert fall :jepp:

Nå har jeg laget kort til besteforeldrene, tenkte jeg skulle kjøpe en bilderamme og putte kortet inni, så kan jeg skrive noe sånt som "Kjære bestemor og bestefar, her kan dere putte et bilde av meg om en 9 måneders tid! Må bare vokse meg stor og sterk i magen til mamma først :hjerte: "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var her inne og snikleste i går, og da lå det jo litt i kortene, så nå var jeg litt spent! Måtte sjekke før jeg la meg!! Og jammen :D Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en flott måte å fortelle det på, vingle! :rødme: Høres ut som en god plan. Har de barnebarn fra før, eller blir dette det første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

Hyggelig at du stikker innom! Og tusen takk :)

Det var en flott måte å fortelle det på, vingle! :rødme: Høres ut som en god plan. Har de barnebarn fra før, eller blir dette det første?

Koselig at du liker det, jeg håper bare jeg finner bilderammer i dag, skal hjem til mor, far og lillebror på middag i kveld :nigo:

Det blir første barnebarn både på min og hans side - vi er "eldstebarna" begge to. De har ymta forsiktig frempå at de ikke akkurat hadde syntes det var dumt om det skulle komme noe barnebarn, så jeg gleder meg veldig :strix: *kile i magen*

Endret av vingle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...