Gå til innhold

Tusen takk

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fått i deg noe du ikke tåler, Kveldsvisitt? :o

Skrevet
Jeg beklager spyingen, men jeg har omgangssyken. Det hadde selvfølgelig ingen ting med ditt strålende vesen å gjøre, Lady Heather. Du er som en stor og skinnende perle blant en haug med svin. Jeg beunderer deg mer enn jeg noen gang kan få sagt. Det er, som andre har vært inne på; umulig å beskrive fullkommenhet. Du vil alltid være nummer en for meg.

Jeg trodde da ikke et øyeblikk at de spy-smiliene hadde noe med meg å gjøre. Jeg er alt for opphøyet til det.

Skrevet

Nånei, di jåle! Ikke før du svarer på sprm mine :sjarmor:

Overså du dem...eller var de vanskelige?

Gjest Candyfloss
Skrevet

Hehe :o

Jaja, du er i hvert fall en god lystløgner :roll::roll:

Det er jo klart at JEG er KG's skjulte queen som trekker i alle trådene, her :sjarmor::kul:

Skrevet
Nånei, di jåle! Ikke før du svarer på sprm mine :sjarmor:  

Overså du dem...eller var de vanskelige?

Jeg har konsulenter til å gjøre slike ting, Maiken. Jeg kan da ikke bruke mine perfekte manikyrerte negler til grovarbeid! Nei, det skulle ha tatt seg ut. :hår:
Skrevet

:hår:

Oki- Godt nok svar det. Kjøper den jeg.

Easygoing i dag. Skal IKKE utdype.

Skrevet

Madam Felle: Kom ikke her og forurens tråden min med den røykingen!

Gjest Madam Felle
Skrevet
:kul: ødelegger jeg den lille perfekte verden din? :kul:
Skrevet
Jeg beklager at jeg var så tøff i trynet' date=' men jeg har et visst rykte å leve opp til, skjønner du. Alle her på KG tror jeg er en tøffing, særlig Bippbipp. Ved nermere ettertanke, er det nok bare Bippbipp som lever i den troen. Du, derimot, Lady Heather, trenger ikke å late som. Du er perfekt. Bedre kan jeg ikke få sagt det - enkel som jeg er.[/quote']

Kan da skjønne at jeg tilgir en stakkars villfaren Madam...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...