Gå til innhold

Tusen takk

Anna Lovinda

Anbefalte innlegg

Lady Heather er så pen at hun ikke kan sammenlignes med noen andre. Hun er perfekt på alle mulige måter måter. Når hun står sammen med Donpedro, blir hun overjordisk vakker. Jeg vil gjerne bli som Lady Heather, men jeg innser at det er og blir en uoppnåelig drøm.

Beskrivelsen til Zirine, er akkurat som om jeg skulle skrevet det selv. Lady Heather er høyt hevet over resten av oss. Ikke bare er hun den vakreste i verden, hun er også den mest priviligerte personen jeg vet om. Hun har alt; designerklær, et nyydelig hjem (Godset), en anstendig mengde konsulenter og korrekte meninger om alt. Jeg ville også gjerne ha vært som henne, men jeg innser mine begrensninger.

Lady Heather er mitt store forbilde. Jeg skulle ønske jeg var som henne. Hun er dannet, velpolert, lukter godt og har en vidunderlig humor. Dette er grunnen til at jeg er hennes førstekonsulentkonsulent. Jeg gjør dette i håp om at jeg gjennom å observere hennes perfekte vesen, kan bli litt lik henne. Jeg elsker deg, O' du perfekte skapning!

Jeg kan ikke annet enn å si meg fullstendig enig i alt som Zirine, Donpedro og Revetispa har skrevet. Tiden før og etter Lady Heather kan rett og slett ikke sammenlignes! Jeg føler meg mye bedre som en mye bedre appelsin etter at Lady Heathe entret min tilværelse. Bare alle kunne ha vært som henne.

Jeg ville bare si tusen takk for rosende, men ikke mindre sanne ord. Ja, jeg vet at jeg er perfekt, og det er godt at andre også ser dette. Dere er ikke så aller verst dere heller. Men hvis jeg nå må være ærlig; et godt stykke under meg på de fleste områder.

Det positive som kommer ut av dette, er at jeg skal huske på disse sannhetsordene når misunnelsen rammer dere - og derfor også de kritiske ord.

Lady Heather

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg beklager den spy-smilien. Det skulle selvsagt ha vært en nikke-smily. Jeg bommet bare litt, blond som jeg er. Jeg kunne ikke vært mer enig i det som Zirine, Donpedro, Revetispa og Bertha har skrevet om deg. Jeg ville gladelig ha gitt avkall på de kjære airbagene mine, for å ha vært bare ørlitt mer lik deg. Jeg beundrer deg dypt og inderlig. Din evige tilhenger, Barbie.
Tuusen takk, Barbie.. :oops:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare - when it rains, it pours!

Jeg ble så glad da jeg leste denne tråden, fordi jeg nå vet at det finnes andre som tenker som meg. Lady Heather; du er mitt nest-største forbilde. Ja, du leste riktig. Jeg er, som du vet, nonne, og er følgelig programforpliktet mht det største forbildet. Men hadde jeg ikke avlagt nonne-eden, ville valget selvfølgelig ha vært deg. Du er vidunderlig på alle vis. Ja, ord blir fattige når man forsøker å beskrive fullkommenhet.

Jeg kunne ikke ha sagt noe av dette bedre selv. Jeg digger deg uhemmet, Lady Heather. Jeg vil bli som deg.

Jeg innser nå at jeg valgte feil. Kan du tilgi meg? Grunnen til at jeg avlyste bryllupet vårt, var at det skremte meg å skulle gifte meg med perfekthet. Ja, det lyder som en tam unnskyldning, men det er sannheten. Ta meg tilbake... :grine:  Tuji var en glipp - en handling av barmhjertighet.

Jeg vil gjerne være president i fanklubben din, Lady Heather - hvis du finner meg verdig. Please! trygle-smily

Joda, det er greit, Barbie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o

Nekter konsekvent å la meg påvirke av alt dette jentepratet! Må mer til for å imponere detta kvinnemennesket altså...

Kan du mekke bil, Heather? Renser du sluker? Henger du opp lamper med norsk standard sukkerbiter? Og...greier du å fjerne viruser på PC'en din?

Flytter du rundt på møbler sjæl, hogger du ved? *tenke* bytter du dekk på bilen din? Går du på utedo? Dusjer du ute, i kulden? Spiser du kylling med bare hendene? Napper du fjøra av kyllingen?

Drikker du tequilla? Drikker du øl av flasketut? Greier du å slå krøll på kirsebærstilk med tunga med munnen lukket?

:o *hviske*...fjerner du...døde mus fra aktivert musefelle....*holder pusten*

Nå?

*lene meg tilbake og vente*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er veldig bra, L.H. Men det er en ting du skrev som forundrer meg litt, tillat meg å sitere:

Selv om jeg er såpass perfekt, plager det meg allikevel at eks Embla s er så mye mer perfekt enn meg. Jeg vurderer å søke stilling som trainee hos henne slik at jeg kan lære...

Du er hjertelig velkommen til å komme og lære :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her ser det meste ut til å være sagt. Hva annet kan jeg gjøre enn å :riste:

Men du glemte å nevne én ting, Heavy Leather: Du skriver så rasende bra. På grensen til det perfekte. Så godt at jeg er sikker på du tror det selv! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvom jeg dog synes jeg selv skriver rasende bra innlegg, har jeg imidlertid vært nødt til å bite i det sure eplet og innse at jeg aldri vil overgå Livets datter. Så LD; dette er min private hyllest til deg:

Jeg leser ALLE innleggende dine med årvåken interesse, og du slutter aldri å imponere meg! Jeg har en utrolig stor respekt for deg, mye høyere enn du noensinne vil tro! Jeg ser frem til mange nye innlegg fra deg, og jeg lover at jeg skal ta meg tid til å lese gjennom alle, og selvsagt komme med respons. Jeg håper at jeg en dag enten kan bli din trofaste slave, eller i det minste din høyre hånd.

Din ydmyke, Lady Heather.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er veldig bra, L.H. Men det er en ting du skrev som forundrer meg litt, tillat meg å sitere:

Du er hjertelig velkommen til å komme og lære :D

Nå har JEG lært Embla alt hun kan da... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Systemarbeid.. Jeg anser det som min plikt å misjonere videre alt det fantastiske Lasse har lært meg. Jeg er hans evige disippel og skal vie livet mitt til å videreføre og spre budskapet! Ave!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Det er så godt å høre at mine undersåtter klarer å finne sin plass i hiarkiet uten problemer.

Og som den høyeste i hiarkiet vil jeg med dette tildele alle en hederplass i klubben "De høytstående"!!

Så jeg ber deg Juggernaut om å dele ut denne informasjonen til alle under deg.

Deres gudommelige hersker Merete :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager at jeg ga uttrykk for at jeg på noen måte var bedre enn deg, Lady Heather. Selvsagt er jeg ikke det. Jeg aner virkelig ikke hva som gikk av meg, og kan ikke annet enn å be ydmykt om tilgivelse. Du må tilgi meg! Jeg beundrer deg grenseløst. Du er mitt Idol, min ledestjerne, mitt lys i mørke.  

Din underdanige undersått, Merete.

Du er selvsagt tilgitt. Jeg vet at det er en vanlig feil hos dere mindre dannede.

LD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...