fru sp Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Da er bryllupet over og vi sitter igjen med fantastiske minner og bilder og vi er gift!!! Dagen slo alt vi kunne drømme om, alt var så vakkert og perfekt. Fikk mange kommentarer at det var det beste bryllupet folk hadde vært i og alle syntes jeg var så fin. Festen tok skikkelig av! Jeg nøt hvert sekund av helgen, var trivelig å avslutte med en nydelig frokost i solen med utsikt over glitrende hav
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Det høres ut som et drømmebryllup! Gratulerer! Kanskje vu kan få se noen bilder, også?
hvitstil Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 så fantastisk. gratulere masse som gift fru Dere fikk jo fantastisk vær! Får vi lov å se noen bilder? ber pent )
ffjellrev Skrevet 9. juni 2010 #4 Skrevet 9. juni 2010 Håper vår dag også blir sånn! Jeg stemmer også for bilder!
fru sp Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2010 Får ikke til å legge inn bilder, prøvde, altså... Men tror de er for store?? Har samlet inn bilder, har 600 flotte, flere kommer
LindaM Skrevet 9. juni 2010 #6 Skrevet 9. juni 2010 Gratulerer så mye!! For en dag!! Nyt tiden som nygifte! Det gjør vi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå