Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Husker ikke helt når jeg ble sånn her, og skjønner ikke hvorfor. Jeg kan hisse meg opp av den minste ting, og dette har blitt verre de siste dagene. Kjenner at jeg litt smågretten når jeg er sammen med folk, men som oftest skjer det når jeg er alene. Den sjenerte og tilbaketrukkende meg blir erstattet med en kvinne som ikke har noe problemer med å si hva jeg mener. Jeg har hatt en litt vanskelig barndom, med moren min som døde da jeg var 12 år, men jeg tror kanskje ikke at dette har noe med det å gjøre. Ellers har jeg jobbet hardt i det siste. Men selv om jeg spiser greit, trener regelmessig og er i aktivitet, så føler jeg stort seg alltid at jeg mangler energi til å gjøre mine gjøremål. Og så snart det dukker opp noen utfordringer, som f eks at jeg plages med noe, forsvinner tålmodigheten min og ersattet med sinne. Reagerer ikke voldsomt, jeg har enda ikke ødelagt noe verdifult :gjeiper:, og det går over etter kort tid. Jeg trodde det skulle hjelpe med å bokse litt, men det gjorde ikke det. Tror heller ikke på å drukne dette i alkohol eller røyk. Så hva kan hjelpe?
Pjukset Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Det kan absolutt være at du har ubearbeidede følelser rundt moren din sin død (eller andre ting). Sånne ting som hoper seg opp over lengre tid kan lett gjøre en irritabel, uten at man selv forstår hvorfor. Så kan det være andre hormonelle ubalanser, og er man sliten så kan man fort bli litt "bitchy". Kosthold kan også ha stor innvirkning på humør/sinnsstemning. M.a.o kan det være flere årsaker som kan trigge din irritabilitet, mange ganger henger de ofte sammen
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #3 Skrevet 9. juni 2010 Jeg var også sjenert og tilbaketrukken før, men så føler jeg at jeg har fått nok av å være den snille, søte som andre kan utnytte, så jeg har begynt å sette ned foten. Det er så deilig Jeg merker forresten at jeg blir ekstra irritabel når jeg spiser mat/drikke med sukker og mel, så jeg har kuttet det ut, og føler at jeg slapper mer av innvendig. Vet også at noen mennekser blir irritable om de ikke har en skikkelig døgnrytme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå