Gå til innhold

Nå skal det skje!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idag har jeg bestemt meg... nå skal det trenes!! Har fått med ei venninne og sammen skal vi kjempe en tapper kamp mot ekstra kiloer, fiskepudding- muskler og slappe rumper. Så før vi begynner... : er det noen her ute som kan gi meg tips om hva vi burde trene? Vi har begge veldig lyst til å svømme, men må jo gjøre noe annet også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stavgang.

Artig og effektivt, og masse frisk luft på kjøpet. :wink:

Skrevet

Har akkurat begynt med mer trening sjøl - fra før svømte jeg fast to ganger i uka - og jeg anbefaler deg å finne et treningssenter der de har mange ulike tilbud slik at du kan prøve deg fram, finne noe du liker godt og variere om du begynner å bli lei.

Jeg har prøvd flere forskjellige ting nå og det er morsomt! Ser fram til en "ny" og sprekere Suzy om ikke altfor lenge...

Suz :blunke:

Gjest Candyfloss
Skrevet

Kan - som Tusenfryd allerede sa - anbefale F&S. Skikkelig bra opplegg. Ellers synes jeg jogging,svømming,dans og squash er både morsomt OG slitsomt. :D

Skrevet

Jeg liker jogging! Det får man supergod kondis av!

Og så er det ganske billig:-)

Skrevet

Hvis du vil at kiloene skal rase, så begynn å tren undervannsruby. Da jeg trente dette en periode, raste kilonen så fort av at jeg nesten ble bekymret :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...