sørgekåpen Skrevet 22. september 2003 #1 Skrevet 22. september 2003 Idag har jeg bestemt meg... nå skal det trenes!! Har fått med ei venninne og sammen skal vi kjempe en tapper kamp mot ekstra kiloer, fiskepudding- muskler og slappe rumper. Så før vi begynner... : er det noen her ute som kan gi meg tips om hva vi burde trene? Vi har begge veldig lyst til å svømme, men må jo gjøre noe annet også.
Sannasol Skrevet 23. september 2003 #2 Skrevet 23. september 2003 Stavgang. Artig og effektivt, og masse frisk luft på kjøpet.
Tusenfryd Skrevet 23. september 2003 #3 Skrevet 23. september 2003 Friskis & Svettis. Her er både stavgang, innetrening i sal, styrkerom, spinning og det hele. Et kort - gjør alt - som det passer.
Suzy Skrevet 23. september 2003 #4 Skrevet 23. september 2003 Har akkurat begynt med mer trening sjøl - fra før svømte jeg fast to ganger i uka - og jeg anbefaler deg å finne et treningssenter der de har mange ulike tilbud slik at du kan prøve deg fram, finne noe du liker godt og variere om du begynner å bli lei. Jeg har prøvd flere forskjellige ting nå og det er morsomt! Ser fram til en "ny" og sprekere Suzy om ikke altfor lenge... Suz :blunke:
Gjest Candyfloss Skrevet 23. september 2003 #5 Skrevet 23. september 2003 Kan - som Tusenfryd allerede sa - anbefale F&S. Skikkelig bra opplegg. Ellers synes jeg jogging,svømming,dans og squash er både morsomt OG slitsomt. :D
pinky Skrevet 23. september 2003 #6 Skrevet 23. september 2003 Jeg liker jogging! Det får man supergod kondis av! Og så er det ganske billig:-)
Gjest care Skrevet 23. september 2003 #7 Skrevet 23. september 2003 Hvis du vil at kiloene skal rase, så begynn å tren undervannsruby. Da jeg trente dette en periode, raste kilonen så fort av at jeg nesten ble bekymret :blunke:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå