Gå til innhold

Hva gleder du deg til?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gleder meg til juleferien, også gleder jeg meg til å bli ferdig med dette siste studieåret!

Også både gleder og gruer jeg meg litt til bursdagen min om noen uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til jeg er ferdig med praksis om en uke nøyaktig...

:D :D :D :D :D

Og etter det gleder jeg meg til høstferien. For da skal jeg hjem og hilse på magen der gudbarnet mitt fortsatt ligger og dupper...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til torsdag, da skal jeg og sambis en tur til Danmark. Så gleder jeg meg til å komme hjem og slappe av i helga. Så gleder jeg meg til neste uke, da skal vi fjellet og møte venner fra Bergen. Så gleder jeg meg til november, da skal hele familien på Cats på Spektrum, og så skal vi ha lutefisk-fest, og spise pinnekjøtt. Så gleder jeg meg til julebordet og til jentetur til Kiel og til jul, og til vintern, hvis d blir snø, da kan jeg gå på ski igjen. Også gleder jeg meg til neste år, da flytter jobben min inn i nye lokaler i sentrum. Og så gleder jeg meg til sommern, da skal vi tilbake til Bretagne i Frankrike. Også er d masse innimellom som jeg har glemt! D er hele tiden masse og glede seg til. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye jeg gleder meg til.. Men første tanken er vel gleder meg ett liv uten regninger!

Okej den gleden kommer jeg aldri å oppleve så da må jeg glede meg til noe mindre.

Gleder meg til jeg får jobb en vakker dag... hvis det noen gang skjer! Herregud gleder meg bare til nesten umulige ting jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til jeg får se familien min igjen - særlig mamma, pappa, søstra mi og mine to skjønne nevøer. *savne savne*

Til jeg får se vennene mine i Nord-Norge igjen. *savne savne*

Til sambo og jeg blir så stinn av penger at jeg ikke trenger å jobbe så mye og tenke sånn over økonomien. Det skjer vel ikke med det første.... :( Eller at vi blir så stinn av penger at jeg kan få min hemmelige yrkesdrøm som bare sambo vet om oppfylt litt fortere (om det noen gang skjer).

Til fredag for da har jeg FRI og langhelg!!!

Til treningen min gir synlige resultater.

Til vi får hund.

Til når vi en gang kan reise til utlandet igjen og f.eks tilbake til Kenya.

Og til jeg nå snart skal ta med meg noen varmeflasker, legge meg i senga mi og lese litt før jeg sovner.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg til treninga jeg begynte med i forrige uke begynner å kjennes - både på kropp, kondis og følelsen av vane når jeg skal avgårde...

Også gleder jeg meg til fredag for da skal jeg til Oslo og møte mange koselige mennesker!!! :D

Suzy :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å levere oppgaven min, til å reise til Spania, til arbeidsdagen er ferdig, til det slutter å regne, til en konsert jeg snart skal på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

gleder meg til 13. desember kl 17!

da er jeg ferdig med min siste eksamen! og dagen etter reiser jeg til Wien på en vellfortjent liten førjulsferie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg har så masse å glede meg til, jeg!

* til å feire bursdagen til min nygifte venninne i morra...

* til å spise spaghetti til middag i kveld...

* til å legge meg i kveld...

* til venninnen min gifter seg i mai...

* til jeg skal besøke pappaen min i Frankrike..

* til jul!!!

* til jeg får lønn på torsdag...

* til jeg blir rik...

* til jeg blir tynn....

* til jeg selv skal gifte meg med skjærsten min...

Er ganske flink til å glede meg, jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...