Gå til innhold

Hjemmelagde kostymer


MiniMuffin

Anbefalte innlegg

Skal på utkledningfest i helgen. Ingen tema. men sliter litt med hva jeg skal være. Jeg liker de orginale hjemmelagde kostymene.

Tidligere har jeg vært non-stop pose. Limte på rundinger som jeg hadde klippet ut av papp i rødt, grønt, brunt og gult på en svart søppelpose.

Tyggis under sko. Hadde på en stor hvit ballongkjole og festet en sko på hodet.

Tenkte på å være drueklase. Kjøpe ballonger i enten grønt eller lilla. Men vet ikke helt hvordan jeg skal feste de.

Noen andre som har kreative forslag som jeg kan lage selv og som ikke er så altfor dyrt. Setter stor pris på alle innspill, for det står helt stille for meg akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvise: male ansiktet ditt rødt og fylle munnen med majones.

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Har sett mange som er flinke :)

Melkekartong, et egg og Rubiks kube er et par av de som har festet seg hos meg.

Melkekartongen var bare malt kartong som var satt sammen, men krever jo at man er litt flink til å male.

Ellers kan sommerfugl bli til et veldig fint kostyme :)

Har ellers sett en som var Facebookprofil :)

Det eneste er at det fort kan bli dyrere å lage enn å kjøpe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

et eple eller tomat=D

Min far lagte et til meg da jeg var mindre, brukte ei madrass (sånn gammel type som er gul i fargen uten fjær eller trekk rundt) så tar du et rødt senglaken rundt å syr sammen. kutt hull til armer og ben:D (håper du forstår sånn halvveis hva jeg mener :gjeiper: ) åsså tar du grønn strømpebukse og lager et blad til å ha ved halsen i papp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært marihøne. Sydde en vingekappe selv og kombinerte med sort skjørt og rød singlett, samt limte diverse marihønefigurer på kroppen, samt sminke og følehorn av piperensere på en hårbøyle. Kan jo tas helt ut med prikkete skjørt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ha noe som er enda mer orginalt. Noe som folk kan le litt av. Liker å skille meg litt ut :PpPpp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har sett ein som var q-tips ein gong.. :)

Sjølv var eg ein iPod under ein utkledningsfest..stor suksess :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei tenkte dette kanskje kunne passe inn her. Sliter virkelig med å finne på kostyme. Skal på leir og temaene er : Hippie og Asia. Ser at det er noen kreative sjeler her som kanskje kunne hjelpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Har sett mange som er flinke :)

Melkekartong, et egg og Rubiks kube er et par av de som har festet seg hos meg.

Melkekartongen var bare malt kartong som var satt sammen, men krever jo at man er litt flink til å male.

Ellers kan sommerfugl bli til et veldig fint kostyme :)

Har ellers sett en som var Facebookprofil :)

Det eneste er at det fort kan bli dyrere å lage enn å kjøpe ;)

Kjenner jeg deg? Har vært melkekartong selv, og laget sommerfuglkostyme til lillesøster en gang i tida!

Det er ihvertfall artig å lage kostymer selv - er ikke alltid det skal så mye penger til heller. Litt tykk papp og maling er ofte nok - og mange timer...

Sommerfuglen er vel en av de rimeligere kostymene vi laget - vi klippet til tykk kartong til sommerfulgform, og malte etter mønster på en sommerfulg - vi valgte svalestjert, men andre sommerfulger er jo også fine. Sommerfuglen festes med stropper over skuldrene, som en ryggsekk. Klesdrakten ellers er sort. Hårbøyle med følehorn setter kronen på verket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kriger

geisha

porselen

sverd

gud

buddah

hellig ku

munk

fakir

blomst

vannpipe

rus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...