Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat begynt å blogge, og har derfor fått noen spørsmål. Sikkert veldig enkle ting, men for ei som er helt fersk på blogging, og ikke spesielt flink på data, så er det vanskelig.

Første spørsmål:

Jeg ønsker å legge inn en Youtube-video, men ikke vise selve videoen, kun musikken, slik som f.eks her hos Glamourbibliotekaren.

Andre spørsmål:

Hvordan får jeg bakgrunn slik som hos Glamourbibliotekaren?

Hvordan får jeg det til, og hvor kan jeg finne slike bakgrunner?

Jeg ønsker ikke å ha en "gardin" på hver side, men ha en bakgrunn som dekker hele bakgrunnen, hvis dere skjønner hva jeg mener...

Jeg bruker blogspot.com, hvis det har noe å si.

Takknemlig for svar. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet og kan hjelpe? Må da være noen som vet...

Skrevet (endret)

draft.blogger.com --> utforming

----> se etter ny tab hvor det står malutforming :)

Aner ikke om det du spør om går ann der, men det er der du kan fikse slike ting i alle fall uten å kunne html. Lykke til :)

Endret av Jinta
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Jeg har kikket på det du sa, men kan ikke finne noe og får det fortsatt ikke til.

Noen andre som kan hjelpe?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg kontaktet den som skriver bloggen jeg linket til, og jeg har fått svar. Youtube-greia var enkelt, men det andre var litt vanskeligere, og man må inn og endre i HTML-kodinga. Jeg ble anbefalt å finne en skritt-for-skritt-veiledning på internett. Noen som vet hvor jeg finner det?

Skrevet

Blogspot har mange fine hjelpevideoer. Du trykker rett og slett på hjelp og så "video toturials"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...