Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg blir mobbet fordi jeg tydeligvis uttaler det feil... Så tenkte jeg skulle ha noe å slå i bordet med ovenfor mine venner. En tullete avstemming, men håper noen vil delta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 8. juni 2010 #2 Del Skrevet 8. juni 2010 To-ki-o. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 8. juni 2010 #3 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Stemte på alternativ en to-ki-o, men egentlig uttaler jeg det nesten tok-jo. Iflg leksikon skal det uttales med o-lyder, se lenke. Endret 8. juni 2010 av Spinell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 8. juni 2010 #4 Del Skrevet 8. juni 2010 Tåjkio Slik utaler jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. juni 2010 #5 Del Skrevet 8. juni 2010 Tåjkio Slik utaler jeg det "J" mellom "å" og "k", hvor får du det fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 8. juni 2010 #6 Del Skrevet 8. juni 2010 Japanerne sier Tåkkio, men selv sier jeg Tookio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mir Skrevet 8. juni 2010 #7 Del Skrevet 8. juni 2010 Sier vel tok-y-o , men er jo nærmest To-ki-o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aerius Skrevet 9. juni 2010 #8 Del Skrevet 9. juni 2010 To-ki-o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå