Gå til innhold

Sofa fra Bolia - et godt valg?


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Vi skal innrede nyinnkjøpt leilighet og har sett oss ut en sofa fra Bolia (Milano, med stoffet Nantes i Multi Grey). Har noen her erfaring med møblene, og spesielt sofaene til Bolia? Jeg tenker da på putene (spesielt for akkurat modellen Milano) og stoffet, om dette holder formen over tid. Og hvordan sofaen er å sitte i etter en stund.

Andre erfaringer med Bolia mottas med takk, blant annet service, levering, leveringstid, etc.

Dette er første gangen jeg skal kjøpe store møbler, så jeg vet dessverre ganske lite om hvordan det fungerer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har inntrykk av at Bolia er en seriøs møbelbutikk som selger gode kvalitetsmøbler :) Min venninne kjøpte en relativt stor hjørneseksjon av dem, og da den etter noen mnd begynte å loe, så fikk de en ny. Da valgte de heller den Milano som du snakker om, uten problemer. De opplevde god service uten noe krangling, og er, så vidt jeg vet, veldig fornøyd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også kjøpe sofa der nå, håper det er ålreit kvalitet. Men jeg har ikke hørt noe annet heller. :)

Endret av Zzyzx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med min Milano i Nantes multi grey. Den har holdt formen fint de tre årene den har vært brukt, stoffet er veldig slitesterkt.

(Hadde jeg hatt plass hadde jeg imidlertid valgt Skandinavia i stedet, synes den er enda litt finere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kjøpte for 2 måneder siden Seville sofa med La tour multi grey stoff. la tour ble faktisk anbefalt av selgeren som bedre enn de dyrere stoffene de selger. Hun sa at det var på grunn av materialet stoffet var laget av, at det var smuss avvisende, og at det var mer holdbart enn andre stoff med tanke på at det var mindre grove tråder som ikke lot seg trekke ut så lett.

vi er kjempe fornøyd både med service og med sofaen. simpelten elsker sofaen!! :rødme: så jeg vil anbefale bolia på det varmeste! du får god sofa for pengene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Takk for svar, alle sammen. :)

Og jeg er enig med deg, Quiet, Skandinavia er finere. Men den er dessverre for stor. Godt å høre at du er fornøyd med Milano iallfall.

Da regner jeg med at vi får grei service dersom det skulle være noe trøbbel, men så har jeg som ikke noe annet inntrykk heller. De var veldig hyggelige og hjelpsomme i butikken iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har Milano i alcantara (mikrofiber), og er utrolig fornøyde med alt fra selve sofaen til servicen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, alle sammen. :)

Og jeg er enig med deg, Quiet, Skandinavia er finere. Men den er dessverre for stor. Godt å høre at du er fornøyd med Milano iallfall.

Jeg har Scandinavia, men er ikke særlig fornøyd. Jeg syns at putene har mistet formen og blitt litt slaskete, den er tre år gammel. Stoffet derimot har holdt seg veldig bra, jeg tror det er multi grey. Milano er vel en litt dyrere variant så jeg går ut i fra at kvaliteten på stoppen er bedre enn på min sofa. Bolia har også 5-års reklamasjon på sofaene sine, noe jeg nå har tenkt til å teste ut om gjelder for mitt tilfelle. Kanskje jeg får en ny sofa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare positive erfaringer med Bolia! Leverer når de skal og bærer tunge møbler helt inn i stua!

Har god erfaring med Milano. Min eks-samboer kjøpte en to- og en tre-seter som jeg likte så godt at jeg kjøpte en sovesofa da jeg ble boende for meg selv.

Stoffet er helt klart av god kvalitet, selv om jeg ikke valgte den dyreste varianten! Putene man sitter på er veldig faste og fine og har holdt seg godt! Putene i ryggen krever litt "opp-puffing" med jevne mellomrom, men synes de er myke og behagelige og blir helt fine igjen med noen justeringer når det kommer gjester f.eks....;)

Kan dessuten skryte av sovesofaen! God madrass som har holdt seg godt! Den er brukt MYE! De tyngste som må sove i den er kansjke ikke helt fornøyd nå lenger, men de "vanlige" synes den er helt topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Seville i Nantes og er godt fornøyd med det.

Jeg var i utgangspunktet litt i tvil på et slikt syntetisk stoff, men dette er jeg godt fornøyd med. Vi fikk det også forhåndsbehandlet mot smuss, mener å huske de muligens gjør dette på alle?

Er også fornøyd med Bolia som butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...