Gjest Anonym Skrevet 8. juni 2010 #1 Skrevet 8. juni 2010 Jeg sliter med noe jeg tror er seborreisk eksem i hodebunnen. (Har ikke vært hos legen enda). Hvis jeg bruker shampoo fra vanlige matbutikker (altså vanlig shampoo), blir jeg kjemperød, klør og skikkelig eksemsymptomer. Har brukt en shampoo fra apoteket en stund nå som har funket kjempebra, men den er så liten og veldig dyr i lengden så derfor lurer jeg på om noen har noen tips til meg om noen shampoer som er beroligende, betennelseshemmende, helende eller som i det hele tatt er fine mot eksem? Tenkte på noen jeg kan kjøpe hos frisører eventuelt. Som ikke er veldig små og ikke kjempedyre. Bruker en nå som jeg kjøpte hos en frisør i en annen by, men har ikke funnet det merket her jeg bor... Er klar over at dette kanskje er feil sted og spørre om dette på, men jeg prøver... Noen som har det samme som meg eller som vet hvordan man kan få bukt med problemet?
Skylines Skrevet 8. juni 2010 #2 Skrevet 8. juni 2010 Kjøp shampo uten sodium laureth sulfate, det hjelper de fleste. Jeg bruker en fra mop nå som jeg kjøper på feelunique.com. C-system hydrating shampo heter den. Sliter med atopisk eksem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå