Gå til innhold

Oi, sex i fylla..

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Huff, det er slike ting man ikke skal prøve ut i fylla. Men lettere sagt enn gjort. Hvertfall, jeg og kjæresten min hadde analsex og det uten kondom. Begge var drita fulle..

Er dette fullstendig krise?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer ikke helt å se hva problemet sånn er. Men kan forstå at siden det skjer i fylla, så skjer det ting som du ikke hadde kommer til å gjort edru.

Jeg vil ikke si at det er fullstendig krise. Jeg vil si at det vil være utforskning.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Analsex er ingen krise, men uten kondom er vel krise? Jeg har aldri gjort det før, så derfor lurer jeg på om det er vanlig å bruke kondom? For meg er det ganske åpenbart at det er det..

Skrevet

Hadde det vært en ONS ville det vært svært betenkelig. Men siden dette er kjæresten (og dere testet dere på et eller annet tidspunkt etter dere ble sammen), ser jeg ikke problemet, så lenge han ikke prøvde å dyppe andre steder etterpå.

Skrevet

Personlig så bruker ikke vi kondom om vi skulle ha analsex. Det eneste er at man ikke tar å går over til vanlig sex, altså vaginalt, før han har tørket seg/vasket seg, pga bakteriefloraen.

Jeg vil nå si at det ikke har noe å si. Men det kan være greit å bruke kondom, om man er redd for gris. og det er lurt å bruke glid da.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Jeg er ganske clueless innenfor akkurat dette området. Trodde alltid det ble litt gris jeg? Og trodde man alltid burde bruke kondom, fordi han kunne få infeksjon?

Skrevet

Ts her. Jeg er ganske clueless innenfor akkurat dette området. Trodde alltid det ble litt gris jeg? Og trodde man alltid burde bruke kondom, fordi han kunne få infeksjon?

Det skal ganske mye til for at menn får infeksjon der nede, skjønt noen får det lettere enn andre. De aller fleste menn vil imidlertid gå gjennom hele livet uten en eneste UVI. Ubeskyttet analsex kan riktignok gi infeksjoner, men typisk ikke.

Skrevet

Blir ikke mer gris enn ved vanlig vaginalt, om man da ikke bruker kondom ved noen av tilfellene.

Som oftest når man velge å ha analsex, så må man ikke akkurat på do. Sålenge du ikke må på do, altså gjøre nr 2, så er det ikke noe i endetarmen. Da er det faktisk ganske så rent der. Ut ifra min egen erfaring.

Det med infeksjon har jeg ikke hørt noe om..

Gjest Gjest
Skrevet

Vel..jeg følte meg ganske så tom for avføring her en kveld. Utforska meg med vibratoren min i anus. Den var ren og fin lenge,men på slutten var det faktisk kommet endel avføring på den. Og den lukta som ble på Vibran min,den var ikke god. Vaska den godt altså,brukte også mye vibrator-rens,men lukta var vrien å få bort. Vet faktisk ikke om den går i søpla eller ei.. Har ikke sjekket den etterpå,da jeg har pakket den ned, pga flytting.

Analkos var godt d altså,men vet ikke jeg nei....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...