Lilith Skrevet 7. juni 2010 #1 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Ja, jeg er nysgjerrig Hvilke "klappeleker" lekte dere da dere var små? Det er kanskje litt vanskelig å beskrive klappingen, men kan være gøy å minnes reglene. Vi hadde en "klappelek" som gikk sånn: Kjing kjong kinesia har du vondt i nesa? Så gå til doktorn og få litt popkorn La gryta koke for presidenten Og er det mere så er det nok til en kaffekopp! Kurompatesia hadde vondt i nesa! Hun gikk til doktorn og fikk litt popkorn Men da hun kom hjem var nesa borte Hun gikk tilbake og fikk en kake! Vi hadde også noen nonsensreglser, bla en som het "Anne Liane", men den husker jeg ikke helt. Og en som gikk noe sånt som "Sjå makaroni, tiram, tiram, hasta marasta .." Noen som kan den? Så var det Grand Hotel: Jeg var på Grand Hotel og spiste sur makrell Da kom en ku forbi og rappa underbuksa mi Jeg ble forbanna på'n og slo ut tenna på'n ... også husker jeg ikke resten. Flere? Endret 7. juni 2010 av Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. juni 2010 #2 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Vi hadde en som gikk omtrent sånn: Oaliana, Oa, my cheeck - bom bom bom Oa, I love you darling Clap for me And clap for you I love mummy I love daddy Oh, Ah, A-chachacha Oaliana Endret 7. juni 2010 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 7. juni 2010 #3 Del Skrevet 7. juni 2010 To og to sammen: Min mann han er barber, fallera (klapp, for hvert ord på hverandres hender og sine egne armer rundt på fallera) han går i hvite klær, fallera med såpekost og vann, fallera han gjør så godt han kan, fallera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 7. juni 2010 Vi hadde en som gikk omtrent sånn: Oaliana, Oa, my cheeck - bom bom bom Oa, I love you darling Clap for me And clap for you I love mummy I love daddy Oh, Ah, A-chachacha Oaliana Denne ligner veldig på vår "Anne Liane"! Men vi hadde noe "i hate you boys, i hate you girls" i også, tror jeg. En litt mer destruktiv versjon, altså ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. juni 2010 #5 Del Skrevet 8. juni 2010 Hehe, jeg tror den finnes i et utall versjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 9. juni 2010 #6 Del Skrevet 9. juni 2010 Vi hadde den Anne Liane som dere nevner her, tror den lød noe sånnt: Anne Liane Anne maisi my darling Anne maisi darling Anne I love you darling Clap for me Clap for you sisi bom bom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå