Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Idag har jeg vært hos jordmor!

Alt bra med symfysemål og greier! Hjerteslagene har sunket til 145 slag per minutt nå....er det en guttebass inni der ?

Fant også ut at jeg har blodtype B +, noe som er uvanlig blant hvite mennesker....har en nær slektning fra Russland ( på Asia-siden ), så det er nok noe derfra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende med UL snart!! Det er gøy!! (Så lenge man får beskjed om at alt er som det skal i hvert fall! Jeg har heldigvis ikke opplevd noe annet, og håper ikke du gjør det heller!!)

Jeg merket heller ikke noe bevegelse da jeg var så langt som deg. Først i uke 20 merket jeg små dult. Men nå som jeg først har begynt å kjenne det, så syns jeg at jeg merker noe hver dag. Jeg skjønner godt at du gleder deg til det, jeg gjorde det veldig selv. Og jeg syns det er kjempestas å kjenne det nå!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Cypress! :vinke:

Ja, jeg gleder meg som en liten unge til jeg kjenner spark!! Jordmor mente iallefall at den lille har det godt inne i hulen sin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og B+. Tre andre i familien har det og , og vihar ingen nær familie fra utlandet. Ikke som vi vet ihvertfall :ler:

De sjekka ikke kjønnet nå da? For tidlig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at alt står bra til :)

Og nå er det ikke lenge til ul heller :hoppe:

Nei! :) UL er på torsdag!!!

Jeg har og B+. Tre andre i familien har det og , og vihar ingen nær familie fra utlandet. Ikke som vi vet ihvertfall :ler:

De sjekka ikke kjønnet nå da? For tidlig ?

Hey, there, Blood Buddy!!! :)

Får man sjekka kjønnet uten ultralyd, da ? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey, there, Blood Buddy!!! :)

Får man sjekka kjønnet uten ultralyd, da ? :klø:

Heeeey :5:

Uerfarne meg tenker at jordmødre gjennomfører UL, men det gjør de kanskje ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke som jeg vet! :)

Hun kjente og klemte på magen idag for å se hvor livmoren var! Og den var tett opp til navelen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjaa, kan vel tenkes at fødsel overgår UL :fnise:

Jeg lå og kjente på noen luftbobler i magen min i går kveld, og laaatet som om det var en baby inni der :sjenert:

Verpesyk, jeg? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mjaa, kan vel tenkes at fødsel overgår UL :fnise:

Jeg lå og kjente på noen luftbobler i magen min i går kveld, og laaatet som om det var en baby inni der :sjenert:

Verpesyk, jeg? :sukk:

:troest:

Har du snakka med sæddonoren din i det siste, da ? Kanskje han begynner å bli klar ? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Innom og ser plutselig at du skal på ultralyd i morgen den dag. :rødme:

*stikker ut med en skamfølelse som ikke ligner grisen fordi jeg er så dårlig til å oppdatere meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke: Innom og ser plutselig at du skal på ultralyd i morgen den dag. :rødme:

*stikker ut med en skamfølelse som ikke ligner grisen fordi jeg er så dårlig til å oppdatere meg*

Hei, Belle! :vinke:

Dårlig samvittighet får du ikke lov til å ha! Bare hyggelig at du stikker innom når du har tid! :klemmer:

Ja, tenk at det er UL i morra.....jeg gleder meg så utrolig masse! :hoppe:

Er tuna melt for'no? :huh:

Tunfisksmørbrød med ost!

For 2-3 skiver brød:

2 bokser tunfisk i vann

1/2 rødløk

hvitløk, salt og pepper etter smak

Majones etter smak...( men tunfisken skal bli temmelig lys i fargen etter at majonesen har blitt blandet i ;) )

God gulost

Bland sammen samtlige ingredienser ( untatt osten ) og legg en god skje tunfiskblanding på brødskivene ( denne salaten kan fint spises uten brød også...bra lavkarbomat! :jepp: )

Legg osten oppå og grill i ovnen til osten er smelta! Strø på litt grillkrydder og NYYYYT!! Kjempenam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...