Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk, Mia! Må ta opp en del eksamener fra Vgs for å bedre snittet! Håper på å studere ved UiO til høsten igjen. :)

:klappe: Når skal du ha eksamen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mia: i slutten av november og i desember....:redd: Drømte om engelsk muntlig-eksamen i natt....den forferdelige læreren min fra vgs satt i et dunkelt lagerrom med mørke mahognimøbler og støv i lufta.... :sjokk:

Al: :klem:

Kokos: I lige måde! :happy:

Jeg lurer på om jeg har noen svake migreneanfall for tida. Det flimrer i sikksakk foran øynene, og etter kommer det huepine. Noen her som har migrene som kan fortelle litt? Jeg har tatt Paracet, og har rett og slett ikke TID til å ikke lese. Kjenner huepina i det fjerne, men trur nok den blir borte snart....håper jeg..... :omg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok høres ut som migrene ja. Håper jeg aldri får tilbake djevelskapen, har ikke hatt siden før jeg ble gravid! *bank i bordet*

Endret av chico
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan nok høres ut som migrene ja. Håper jeg aldri får tilbake djevelskapen, har ikke hatt siden før jeg ble gravid! *bank i bordet*

Æsj....men det kan være at solstormene som foregår for tia har innvirkning, da (trøste meg selv med det...;)).

Den økte elektromagnetismen forårsaket av solstormene har visst huepine som bieffekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har migrene med aura (alle de tingene som skjer før hodepinen) og det er ganske guffent, men samtidig litt gøy :ler:

Første tegn er at en del av synsfeltet blir borte, det begynner som en liten prikk, som blir større og større. Flekken har sikksakkmønster ja! Etterpå blir jeg nummen i hender og ansikt, mest på leppene, tunga og nesa :ler: Og så kommer det virkelig morsomme, for da mister jeg taleevnen!!! Jeg vet hva jeg vil si, men klarer ikke komme på ordene, og det blir bare kaos hvis jeg prøver å si noe :fnise:

Noen blir kvalme også, det blir heldigvis ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har migrene med aura (alle de tingene som skjer før hodepinen) og det er ganske guffent, men samtidig litt gøy :ler:

Første tegn er at en del av synsfeltet blir borte, det begynner som en liten prikk, som blir større og større. Flekken har sikksakkmønster ja! Etterpå blir jeg nummen i hender og ansikt, mest på leppene, tunga og nesa :ler: Og så kommer det virkelig morsomme, for da mister jeg taleevnen!!! Jeg vet hva jeg vil si, men klarer ikke komme på ordene, og det blir bare kaos hvis jeg prøver å si noe :fnise:

Noen blir kvalme også, det blir heldigvis ikke jeg.

Ja...det hørtes jo rasende festlig ut! :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å miste taleevnen er jo unektelig ganske artig, spesielt for de som hører på :ler:

Men etterpå er det ikke noe morsomt, da gjelder det å ligge i et mørkt og stille rom resten av dagen. Får også en følelse av å ikke være meg selv, som om jeg forsvinner inn i en boble.. Det er litt ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok meeeeeeget lette anfall i sammenligning, Gabs....:sjokkbla:

Nå er jeg så fornøyd med meg selv! Har kommet meg halvveis i pensum for det ene faget! Ferdig med nok et kapittel nå...:happy:

I morgen skal det andre faget vies fokus! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, Kjeksen! :happy: :klem:

Hvordan er det med massadunken? Kjenner du noe sparking enda? Mener jeg kjente første livet rundt uke 18...? Stemmer det? :klo: Husker faktisk ikke! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:yvonne: , KissKiss!

I dag har jeg fått organisert pensum i det ene faget jeg skal opp til, og skal si det hjalp! :jepp: Før var det bare et eneste sammensurium, men nå veit jeg nøyaktig hva jeg har å gjøre...Me likey! :strix: Føles faktisk ut som en tung bør fra skuldrene har blitt løfta! :Nikke:

Nå skal jeg strax lese. Har hatt besøk +++ idag, så har ikke fått lest noe hittil. Blir en to-tre effektive timer etter at lillemannen har lagt seg og før mannen kommer hjem fra arbe', uansett!

Håper alle har hatt en fin torsdag så langt! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...